25 Aralık 2012 Salı

Yeniler!

Bu öğle tatilinde watsons un yolunu tuttum (sık sık yaptığım gibi). Aslında biten sadece makyaj temizleme pamuğumdu ama tabi herzamanki gibi sadece ihtiyacım olanı almadım. (Kadınlar zaten ihtiyaçtan değil, zevk için alışveriş yaparlar değilmi :))

Flormarın yumuşak uçlu eyeliner kalemlerine bayılıyorum. Hem çok rahat sürülüyor hemde waterproof olma özelliğiyle akma bulaşma yapmıyor. Fiyatlarıda gayet makul. Ben uzun zamandır siyah rengini kullanıyordum bu sefer grisini ve mürdümünüde aldım, Alix Avien in ve emilly ninde beğendiğim iki kahve tonu kaleminide aldım. ( Mutlaka kullandıktan sonra yorumlar kısmına fikirlerimide yazacağım arkadaşlar takipte kalın) Golden Rose un 3d mascarasını ve ultra diamonds 01 nolu rujunuda yine denemek için aldım,rujun nude rengi ve hafif parıltılı olması hoşuma gitti. Gelir gelmez sürdüm ve gayet hoş görünüyor. Rimelide standdaki kız önerince alıp denemeye karar verdim, bununla ilgili fikirlerimide mutlaka yazacağım ;)



Ara sıra saçlarımı at kuyruğu şeklinde topluyorum yada topuz yapıyorum fakat herzaman önlerden çıkan kıvrılan tutamlar canımı sıkıyordu. Bunun içinde Down Under Natural'sın kavanoz biryantinini aldım. Saç derisini koruyup güçlendirdiğini yazıyor ayrıca su bazlı olduğunu ve güçlü tutuş sağladığını da. Genel olarak sevdiğim bir markadır, şampuanlarını severek kullanıyorum umuyorum biryantinindende memnun kalacağım.

Rimmel in 60 saniyede kuruyan ojeleriyle ilgili daha önce yazmıştım. Gerçekten çok hızlı kuruyan ve fırçasına bayıldığım bu ojelerin birde tatlı bir kırmızısını görünce hemen koleksiyonuma katmaya karar verdim! :)

Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder