9 Şubat 2014 Pazar

Neutragena Visibly Clear Yağsız Yüz Temizleme Jeli

Uzun bir süre sonra dönüşümlü olarak kullandığım Garnier ve Bioderma yüz temizleme jellerinden sonra bir değişiklik yapıp Neutrogena'ya bir şans vermek istedim. Bunun bir diğer sebebide aynı serideki nemlendiriciyle birlikte kullanmak istememdi. Ürünleri set halinde kullanmayı seviyorum böylece vaadettikleri faydalardan daha fazla istifade edeceğimi düşünüyorum sanırım:)









Gelelim jelin vaadettiklerine ve benim yorumlarıma;

Neutrogena Visibly Clear  Yağsız Yüz Temizleme Jeli 200 ML
Ciltteki, gözenekleri tıkayan, sivilce ve siyah noktalara neden olan kir ve yağı derinlemesine temizlemek amacı ile formüle edilmiştir.

Bunun yanında, formülündeki sivilce karşıtı madde sayesinde ciltteki ölü hücrelerin atılmasına ve kızarıklıkların oluşumunu engellemeye yardımcı olur. Düzenli kullanıldığı takdirde, cilt daha taze, temiz ve sağlıklı bir görünüm kazanır.

Günlük kullanım için uygundur.

Kokusunu baştan sevmedim ama sonra alıştım. Yüzümü yıkadıktan sonra Garnier'in verdiği ferahlama hissini vermeyişini sevmedim. Asla istediğim gibi köpürmeyişini de sevemedim. Sevdiklerime gelince, benim ki gibi yağlı bir cilde sahipseniz cildi soyacak kadar kurutuyor ve gerçekten cildi yağdan çok güzel arındırıyor . Sivilcelerle ciddi derecede başımın dertte olduğu son dönemlerde sivilceler üzerindeki etkisine gelirsek, öyle aman aman bir etkisi olmadı. Ama yıllar süren sivilce deneyimlerimden bildiğim birşey varsa, hiçbir yıkama jelinin bu konuda mucizeler yaratamadığı:)

Özetle uygun fiyata alınabilecek, güvenilir bir markanın bu ürününü yağlı ciltler için uygun olduğunu düşünüyorum. Özellikle nemlendiriciyle birlikte set halinde kullananların sevebileceği bir ürün. Bu hafta içinde onunlada ilgili bir yazı hazırlayacağım.

Sendromsuz şahane bir hafta olsun;
Sevgiler..












11 yorum:

  1. hmm.. Garnier'den vazgeçmemek lazım demek ki.. Ben de çok memnun kalarak kullanıyorum. Eski tavsiyelerinden ;) Fiyatı o kadar makuldü ki, hep işe yaramaz düşüncesi ile almaya yanaşmıyordum. Taki yazını okuyana kadar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cildin eğer çok yağlı değilse Garnier'e devam. Benim çok yağlı, bu ürün bir tık daha iyi yağı temizliyor ama Garnier kadar sevemediğim doğrudur;)

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Benim cildim çok yağlı ve kabartılar oluşuyo bunun geçmesinde jel ve nemlendirici krem nasıl olur acaba denemeye değer mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence bir cildiyeye gidin cildinize en uygun gelecek şeyleri size söyleyecektir

      Sil
  4. hocam tüm yüzemi yoksa sivilceli bölgeleremi?
    ve ne kadar yüzümüzde kalıcak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Suyla islattiginiz yüzünüze köpürterek sürün ve durulayin. Ayni sabun gibi

      Sil
  5. siz bunu sabah akşam mı kullandınız yoksa sadece akşam mı ?

    YanıtlaSil
  6. siz bunu sabah akşam mı kullandınız yoksa sadece akşam mı ?

    YanıtlaSil
  7. LÜTFEN YARDIMCI OLUN cildim inanılmaz kurudu sanki yanmışımda soyulucakmış gibi napmam gerekiyo, krem sürüyorum işe yaryo ama sadece geçici bi çözüm bebek poposu gibi olan yanaklarım o kadar sertleşti ve pul pul oldu ki napıcağımı bilmiyorum, sivilce konusunda evet çok işe yarıyo ama cildim çok rahatsız ediyo beni :(

    YanıtlaSil
  8. Köpürmeyişi avantaj çünkü köpüren şey cildi tahriş ediyor aslında

    YanıtlaSil