23 Şubat 2014 Pazar

Neutrogena Visibly Clear Yağsız Nemlendirici

Gunaydın:)Masmavi gök yüzü, güneş ve o güzelim bahar dallarından sonra yağmurlu ve soğuk bir İstanbul sabahına uyanıp sevineceğimi söyleseler inanmazdım, ben kesinlikle "yaz kızıyim " ama yazın susuz kalıcaz korkusuyla yağmura bile sevinir oldum:)
 Neyse lafı fazla uzatmadan gelelim bugün size tanıtmak istediğim ürüne; Neutrogena Visibly Clear serisinin yağsız nemlendiricisine;






Bu serinin yüz yıkama jeli ile ilgili yazımı (buradan) okumuştunuz. Ben iki ürünü birlikte denemek için aldım ve yaklaşık 2 aydır da düzenli olarak kullanıyorum.Fiyat performans olarak kesinlikle sınıfı geçen ürünler olduğunu düşünüyorum. Nemlendirici oldukça yoğun bir yapıda (bu benim pek sevdiğim bir özellik değil) fakat yüzde çabuk emiliyor yağlı bir his bırakmıyor. Ben nemlendiricinin kokusunu hiç sevemedim, çok yoğun bir kokusu var. Başlardan baya baya rahatsız oluyordum ama neyseki zamanla alıştim. Cildime kullandigim urunlerin yogun kokuda olmasi beni rahatsiz ediyor. Gelelim artılarına, birçok eczane ürünü (dermokozmetik) nemlendiricilerle aynı işlevi görüyor, fiyatı çok ucuz ve  kozmetik marketlerdede rahatlıkla bulabileceğiniz bir ürün. Cildin tonunu düzgunleştiriyor. Sivilceler üzerinde de olumlu etkileri kesinlikle var fakat tek başına mucizeler yaratmıyor ( ben henüz oyle bir nemlendiriciyle de karşılaşmadım) 
























Gelelim ürünün vaadlerine;

-Sivilcelere karşı etkisi kanıtlanmış microclear teknolojisini içeren Neutrogena Visibly Clear Nemlendirici, günlük olarak kullanıldığında sivilcelerin azalmasına ve oluşumunu engellemeye yardımcı oluyor böylece cildi pürüzsüzleştiriyor.
-Hafif ve kolayca emilen yapısıyla gözenekleri tıkamadan cildin tüm gün nemli ve yumuşak kalmasını sağlıyor.
-Sivilce izlerinin görünümünün hafiflemesine yardımcı olarak ciltteki ton farkını ortadan kaldırıyor.
















Sonuç olarak  yağlı ve problemli bir cilde sahipseniz bu seriyi size tavsiye ederim. 

Gününüz sendromsuz , bol kahkahalı, sıkıntılardan uzak, musmutlu geçsin:)

Sevgiler..





6 yorum:

  1. Karma ciltli olduğum için nemlendirici bulmak tam bir işkence gerçekten. Roc kullanmıştım memnundum. Beğendiysen buna şans verebilirim. :)

    YanıtlaSil
  2. kokusu seni başta rahatsız edebilir ama nemlendirme özelliğinden memnun kalacağını düşünüyorum ;)

    YanıtlaSil
  3. Kuru ciltlere uygun değil sanırım.

    YanıtlaSil
  4. Ben de kullanmaya başladım ama yanaklarda yanma hissi veriyor. Acaba ürün mü bozuk yoksa sizdede oluyor mu?

    YanıtlaSil
  5. aynı durum bendede oldu fakat yağlı cilt için gerçekten çok iyi. denemenizi tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  6. aynı durum bendede oldu fakat yağlı cilt için gerçekten çok iyi. denemenizi tavsiye ederim.

    YanıtlaSil