3 Aralık 2012 Pazartesi

Evetttt baya ara verdim yazmaya, bu gün sizlere iki kozmetik ürünü daha tanıtıp tavsiye etmek istiyorum sevgili takipçilerim:)

Birincisi bir alışveriş merkezinin flormar standında görüp aldığım ruj. Ben nude tonlarında ki rujları çok seviyorum fakat açık renk tenli olduğumdan sanırım aldığım tüm nuse rujlar hüsranla sonuçlanıyor.Hepsi dudağımda turuncumsu bir renk veriyor ve koyu duruyor istediğim gibi gerçekten ten rengi varla yok arası o efekti veren bir ruj bulamamıştım taki flormar standında onunla karşılaşıncaya kadar:)

deluxe cashmere styloruj, numarası dc28



birde aynı serinin fuşyayla gül kurusu arası bir renginide aldım ve bugün dudağımda inanılmaz güzel bir renk. Flormarı kutluyorum hem şık sunumu, hem harika tonları hemde ekonomik fiyatları için. Sizlerede tavsiyem, flormar shoplardaki deluxe cashmire serisindeki renklere bir göz atmanız;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder