4 Şubat 2014 Salı

Kalıcı Makyaj Kaş Kontürü Deneyimim

Uzun zamandır kaşlarıma kontür yaptırmak isteyip doğal olmayacağından korkup uzak duruyordum. Bir yakınımın (ten ve saç rengimiz benziyor) kaşlarını gördükten sonra kesin kararımı verdim. Son dönemlerde kıl tekniği ile kaş kontür gözde olsada (doğallığından dolayı) ben zaten var olan ve şeklinden memnun olduğum kaşlarımın sadece belirginleşmesi, boşlukların dolması için kalem, far vs kullanma derdinden kurtulmak icin eski usulu tercih ettim:)

Memnun kaldım mı? Evet kesinlikle çok memnunum ve iyiki yaptırmışım diyorum:) Benim en çok korktugum şey (beyaz ten ve açık renk saçlarımla) koyu ve yapay bir görüntü oluşmasaydı .Fakat gibi tam istediğim gibi oldu.

Kaş kontürü yaptırmaya karar verdiğinizde dikkat etmeniz gereken en önemli şey yaptıracağız yerin hijyeni ve kullanılan boyalar. Asla dövme boyasıyla yapan yerleri tercih etmeyin. Kalıcı makyajda kullanılan boyalar farklıdır ve kalitesi kesinlikle önemlidir. Bir diğer önemli seyse sonradan pişman olmamak için mutlaka daha önce yapılmış olan kaşları görün yada daha önce yaptırıp memnun kalmış olan tanıdıklarınızın tavsiyesi ile karar verin yaptıracağınız yere.

Nasıl yapıldığına gelince öncelikle kaşlara kontür yapıcak olan uzman kişi kalemle sizin istekleriniz ve yüzünüzün şekline göre cizim yaparak yapılacak kaşın şeklini belirliyor. (ben kaş şeklimden memnun olduğum icin herhangi bir değişiklik istemedim) Sonra kaşlara anestezi krem sürülüp biraz bekletiliyor. Sonrasında ise siz sadece kaşlarınızın yeni halini bekliyorsunuz:) Acıyor mu diye soracak olursanız, hayır kaş aldırmayla eş değer geldi bana. Sinek vızıltısı şeklinde bir uğultu duyuyorsunuz hafif titreşimler hissediyorsunuz ve bittikten sonra hafif bir sızı oluyorki asla dayanılmayacak gibi değil. İlk hafta aksatmadan bepanthene krem ve vazelin uygulamanız gerekiyor. Üç gün ise su değmemesi gerekiyor. Dördüncü günden itibaren kabuklar dökülmeye başlıyor ve kaşlarınızın gerçek rengi ortaya çıkıyor. İtiraf edeyim ilk yaptırdıgımda, kabuklar dökülmeden önce kopkoyu kaşlarımı görünce öyle kalıcak diye çok korkmustum:) Daha sonra  yaklaşık 1 ay sonra rutusa gidiyorsunuz ve işlem tamamlanıyor. Cilt yapısına göre 2 ile 3 yıl arasında kalıcık sağlıyor. Benim gibi yağlı ve şanssız bir cilde sahipseniz bu süre biraz daha kısalabiliyormuş ( yağlı ciltler boyayı daha çabuk attiğindan)

İşte benim kaş kontür deneyimim böyle, yaptırdım ve çok memnunum. Yaptırmak isteyen ve benim gibi çekinen herkese tavsiyemdir. Sormak istediğiniz şeyler olursa da ben burdayım;)

Sevgiler..

bu ilk resim, yaptırmaya gittiğim yerde çekildi, kaşlarımda anestezi kemi var ve bekliyorum, aşağısında ise kontürden hemen sonraki rengini görüyorsunuz. oldukça koyu görünsede  hafta sonra gerçek rengine dönüyor..

bu resimlerde ise ilk resim yaptırmadan önceki kaşlarım diğeri ilk hafatnın sonunda açılmaya başlayan rengi ile kaşlarımı görüyorsunuz..

Veee ta tatammmm burda da artık rengi tmamen açılmış kaşlarımın yeni hali :) Nasıl sizlerde beğendiniz mi?

179 yorum:

  1. çok beğendim hem de, ilk zamanların koyuluğu insanı korkutsa da zamanla açılınca daha da güzelleşiyor. iyi bir yerde uzman kişi kesinlikle önemli konular ve sen bunu bulmuşsun. güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar

    1. 350 TL ye kampanyalı fiyattan yapıyorum 0533 0482742 adresi istanblue_makyaj

      Sil
  2. ben de düşünüyorum haftaya gidip görüşücem inşallah çok seyrek olan kaşlarım böyle güzel olur. size ne kadara maloldu acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaklaşık 500 tl civarı, fakat heryer farklı fiyatlara yapıyor uygulamayı. umarım sizinkide istediğiniz gibi güzel olur..

      Sil
    2. kesinlikle düşünebilirsiniz.bende yaptırdım.ve çok memnun kaldım hatta 2.rötüşüm yeni yapıldı

      Sil
    3. kaş doldurma işlemini daha makul fiyatlarda yaptırabilirsiniz.
      bende yaptırdım ve gayet memnunum :)

      Sil
    4. 2. rötuşda ücret alınıyormu ben yeni yaptırdım 1 hafta oldu

      Sil
    5. hayır herhangi bir ücret almadılar. ben bir ay sonra gitmiştim rötuş için. hemen gitmeyin önce kabuklar dökülsün deri şimdi çok hassas ilk uygulamadan dolayı, ödem ve kabuklar iyice iyileştikten sonra gitmeniz daha iyi olacaktır

      Sil
    6. merhaba ;
      ben kıl tekniği ile yaptırdım ama 2.rötuştan sonrada döküldü . acaba dolgu tekniği dahamı sağlıklı olurdu

      Sil
    7. Merhabalar,

      Kalıcı kaş kontürü kıl tekniği profesyonel ve uygun fiyat için instagram: @sebnemberbermakeup

      Sil
    8. Gözümün üstü neden sisiyor acaba vazelin kullan dedi sadece

      Sil
    9. Magicivy - MİCROBLADİNG, KALICI MAKYAJ VE DÖVME SONRASI BAKIM KREMİ

      Sil
    10. 350 TL ye kampanyalı fiyattan yapıyorum 0533 0482742 adresi istanblue_makyaj

      Sil
    11. rotustan para alıyorlar mı

      Sil
  3. nereye yaptırdığınızı da paylaşır mısınız?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şişli Legend'den alev hn yaptı kaş kontürümü;)

      Sil
    2. 350 TL kampanyalı fiyattan yapıyorum 0533 0482742

      Sil
    3. Yaptırdıktan kac gun sonra acılma oldu acaba

      Sil
  4. cvp için tşkler. arama motorundan arattığımda kuaför yazıyor. doğru adres mi?
    peki kıl atma tekniğini de kullanıyorlar mı acaba?

    YanıtlaSil
  5. Detayları Alev hn'la gorusurseniz daha iyi olur, kıl teknigi uygulayıp uygulamadıklarını bilemiyorum.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birsey sorabilir miyim

      Sil
    2. bana rotus ıcın para ıstedı ben 500 tl odedım ılk yapılısta sonra rorus ıcın 100 tl daha ıstedı sızden aldılar mı?

      Sil
  6. peki legend kuaför mü? yoksa güzellik salonu falan mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kuaför salonu olarak geçiyor fakat profesyonel makyaj, kalıcı makyaj vs. uygulamaları yapan estetisyen arkadaşlar var. diğer bilgileri arayarak görüşürüseniz sevinirim.

      Sil
  7. bu uygulama kıl teknıylemı oldu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır kıl tekniği değil, klasik yöntem boşluk doldurma ile

      Sil
  8. Yaklaşık olarak 10 gün sonra, bir hafta sonra kabuklar döküldü ve gerçek rengi ortaya çıktı kaşlarımın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim dökülmeye basladi fakat altında ilk yapıldığında ki mükemmel görüntü kalmadı ve aksine çok az görünüyor. İlk cizildiginde çok çok güzeldi. Gerçekten 3 boyutlu duruyordu. Bu durum normal mi sizce. Rötuş te düzelir mi

      Sil
  9. Bende yaptirdim. Ama çok pişmanım bende inanin mahvoldum bekliyorum suan ama.insan doğal hali gibisi yoktur unutmayın tavsiye etmem asla beni dinle in ben pişman likta olcem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben çok çok memnumum ve iyiki yaptırmışım diyorum. çok üzüldüm senin pişman oluşuna. mutlaka yaptırmadan önce çok iyi düşünmek, yaptıran ve kaşlarını çok beğendiğiniz bir tanıdıdığınızı referans alarak yaptırdığı yere yaptırmanızı tavsiye ediyorum. kullanılan boyua verilen şekil ve profesyonellik çok önemli bence. eğer sende yeni yaptırdıysan bir kaç ay sonra rengi açılmaya başlayıp çok daha doğal görünmeye başlayacaktır. en azından yaptırdığın işlemin kalıcı olmadığını düşünerek birazda olsa teselli olabilirsin canım..

      Sil
    2. Benimde kaşımı rezil ettiler hemde bağdat caddesinde bi yerde ..en güzel doğal hali bence .hic tavsiye etmiyorum

      Sil
  10. MERHABA BEN KAŞLARIMI YENİ YAPTIRDIM BUGÜN AMA ÇOK ŞİŞ VE ÇOK KALIN OLDU ÇOK PİŞMANIM DÜZELİRMİ BİLGİ VERİRMİSİNİZ BANA :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şuanda şiş olduğu için size olduğundan daha kalın görünüyordur, şişlik inince kalınlığıda gidecektir

      Sil
    2. Aynen bnde ıkı gun oldu cok kalın druyo buda ıbsanı pışmb edıyo nezamn duzelır boylmı klck ınsan ıcıne ckamyırum resmn

      Sil
  11. bu kalınlık gidermi renk koyuluğu gidermi bilgi verirmisiniz bana teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kullanilan boyaylada alakali eger kasinizin orjinal renginden cok daha koyu bir renk ile yapildiysa daha koyu olucaktir. Bir hafta sonra kabuklar döküldüğünde daha doğal bir renk ortaya cıkacak. Şişlikde birkaç gün sonra iner. Bol bol vazalin sürün

      Sil
  12. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaşlarına kontür yaptirip ayni gün pişman olan arkadaşlar için son kez cevap yazıyorum aynı şeyleri sürekli yazmaktan yoruldum çünki..
      Bende beyaz tenliyim saçlarimda sarı, kaşlarıma açik kahve kontür uygulandi. İlk yapildiginda kaşlarim oldukça şiştiginden oldugundan daha kalin ve kabuklanmadan dolayida simsiyah görünüyordu. Korkunuzu anlıyorum fakat sabırlı olmaniz lazim, eğer güvenilir biryere uygulama yaptirdiysaniz, bol bol vazelin sürerek 1 hafta sonra kabuklar dökülmeye başlayacak ve alttan çok daha doğal olan gerçek renk ortaya cikacaktir. Aylar geçtikçede renk çok daha doğal bir hal alıyor. Cildiniz benimki gibi çok yağliysa bir yil gibi bir surede renginde açılmalar silinmeler başlayacaktır. Ben çok memnunum hamileliğimden sonra uygulamayı tekrarlatacağım. Lütfen kontur yaptiracaginiz yeri ve kullandiklari boyalari cok iyi arastirin sonra pişman olursaniz uzun bir süre geri dönüşü olmayan bir uygulama çünki

      Sil
    2. Vazelin günde kaç kere sürüyorsunuz

      Sil
  13. merhaba bende yaptirdim ilk gun acikcasi büyük hayel kirikligina ugradim renk ve koyuluk ayni kalmasindan korkuyordum taaki sizin resimleri görene kadar, bugun 3 gün halen agri sizi var ve göz kapaklarim o kadar sistiki normalmi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkes bende dahil yaptirdigi gun pişman oluyor sanirim:) ilk bir hafta kapkara oldugundan kalin ve şiş oldugu icin cok yapay ve cok kotu gorunuyor korkmayin şişlikleriniz inip kabuklar dokuldukten sonra gercek rengi ortaya cikacaktir biraz sabir sadece

      Sil
    2. Acikcasi kas kontörü konusunda rahatlatici tekyazi aciklama sizinkisi.Yazinizi ve resimlerinizi görmeden önce ikinci gun yikamakla kalmadim kaslarimi defalarca kremle sildim (görmek istemedigim icin)
      Bu konuda arastirma yaparken sizin yazinizdaki resimler o kadar aciklayyici ve rahatlaticiki bu seferde sildigime pisman oldum :-))

      Sil
    3. Vaktinden önce su ile teması önermiyorlar henüz yara olduğu için mikrop kapabilir:( umarım kabuklsr döküldükten sonra istediğiniz renk ortaya çıkar ve sizde en az benim kadar memnun kalırsınız, sevgiler

      Sil
    4. Ayşegül hanım benim sorum farklı çünkü sorularıma cvp vermişsiniz içim rahatladı neyse benim merak ettiğim kıl tekniği ile microblading aynı mı videplarda farklı kalem görüyorum bana uygulanan iğne çok canımı acıttı kıl tekniğiydi bu arada gözlerimden yaş geldi o kadar canım yandı yani diğetide aynı acıyımı veriyor kalıcılığı ve özelliği aynımı teşekkür ederim

      Sil
  14. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  15. Merhaba iyi akşamlar. ben de yaptıralı 3 gün oldu. açıkçası ben de pişman olmuştum ilk yaptırdığımda :) şimdi alışmaya başladım. ayrıca benim sol kaşımı sağ kaşıma göre içerden yapmış biraz. çok dikkatli bakılırsa belli oluyo. buna bir çözüm yoksanırım :( Bir de benim merak ettiğim diyelim 1 yıl sonra çıktı yeniden yaptırmamız lazımmı kendi kaşlarımıza bir zararı varmı acaba döküyomu bu işlem. Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben yaptıralı aşagi yukari 1 sene oldu, renkte açılma var fakat tam olarak değil. Tabiki renk tamamen açıldıktan sonra tekrar yaptırmayı düşünüyorum. Yer yer boşluar oluşmaya başladı boyanın attıgı yerlerde fakat kaşlarımda dökülme oluşmadi açıkcası dökülme yapıp yapmadiğı konusunda net bir bilgim yok

      Sil
    2. Ya sizi rahatsız ediyorum kusura bakmayın. siz sadece deneyiminizi paylaşmışsınız ama. benim diplerde hafif kızıllıklar var onlar geçermi. Bir de geceleri kaç saatte bir krem sürmek lazım. Valla 3 gündür uyuyamıyorum :) cevabınız için çok teşekkürler

      Sil
    3. Günde 3 kez sürmeniz yeterli olur. Benim kabukların dokulup gercek renginin ortaya cikmasi 1 hafta sonra olmustu, birkaç hafta sonrada renk iyice açilip gercek rengi ortaya cikti. Benim kaşlarimda kullanilan renk acik kahve ilk yapildiginda siyaha yakin bir renkti fakat kizillik yoktu. Sizinde gercek rengi bir hafta sonra ortaya cikmaya başlayacsktir

      Sil
    4. Teşekkür ederim vakit ayırdığınız için. Ben yarım saatte bir sürüyorum. gece de iki saatte bir kalkıp sürüyorum. bana öyle dediler. anlamadım valla. yarın gidicem bi sorayım. iyi akşamlar

      Sil
  16. Bende çok istiyorum ama acaba Gusle mani mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olmadigi söyleniyor siz yinede içinize sineni yapın

      Sil
    2. Gusule mani olsa kına olurdu.oda kaliciligi uzun suren bir malzeme cunku.dinin makyajla dovmeyle alakasi yok.kalbiniz temiz olsun ibadetiniz icten olsun dualariniz hayirlara vesile olsun yetim hakki yemeyin kimsenin ahini almayin yeter.yok oje yok dovme yok sac boyama hikayeee.bunlarin insanliga hicc birr zarari olmaz.insanliga zarari olan gusul bozar ebra hatun.yanlis anlama olurmu, saygilar...

      Sil
  17. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  18. Aysegul hanimcim merak ettigim bir konu: kaş makyaji yapildiktan 1 ay sonra diyelim kontrole gittik.ve rotus yapildi.kaşin rengi acilmis ve tamda renk oturmuşken bu rotuş sırıtmiyor mu.koyu ve abes durmuyormu? Yoksa buna katlanip bir surede oyle mi geziyoruz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendi deneyimimden yola çikarak cevaplarsam evet rotus yapildiginda ilk kez yaptirdiginiz gibi oluyor ve yine kabuklanip dokulmesini bekliyorsunuz bir sure daha. Rotus yaptirip yaptirmamak size kalmis aslında bence kaliciligini arttirmak icin bir sure daha siyah kaşlara katlanmaya değer

      Sil
    2. Peki ana kaşa bir zarar veriyomu bu işlem ana kaşı dökermi acil cevap lütfen 😢

      Sil
  19. Haklisiniz rotuse katlancam artik....ayrica ablam cilt doktoru.onun bilgisini paylasmak istiyorum.kendisi dovme sonrasi vazelin kullanimini yanlis buluyor.banada kullandirmadi. Cerrahi mudahale sonrasi kullanilan bir merhem yazdi 3 gun gunde 2 kez sadece ve sadece onu kullandim.hem miktoptan enfeksiyondan korundum hem de acimi azaltip bolgeyi yumusatti.dusunecek olursak dövme saglik acisindan cok riskli.vazelin degilde ilac tarzi bir merhem cok daha mantikli.ayrica hepatit b riskide fazla ama benim aşım oldugu icin icim cok rahat.hepatit b asisini da herkese tavsiye ediyorum...

    YanıtlaSil
  20. Merhaba
    Ablanız hangi kremi tavsiye etti ogrene bilirmiyim bende dün yaptırdım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thiocilline. Kaş kontoru,pearcing,kalici goz makyaji,ben aldirma sonrasi kullanilan bir merhem...Yazmakta cok gec kalmisim kusura bakmayin.baskasinin isine yarar belki...

      Sil
    2. Teremisin önerdiler bizde onu kullanıyorm ama kurudukça sür dediler bol bol bu dogru mu

      Sil
  21. Merhaba
    Ablanız hangi kremi tavsiye etti ogrene bilirmiyim bende dün yaptırdım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bepanthene kullanmanızı tavsiye ederim

      Sil
    2. Slm bende yaptırmak istiyorum fakat çalışıyorum kaşınızın yaralı kabuk tutmuş halinin fotoğrafları varmı acaba bu şekilde çalışabilirmiyim

      Sil
    3. Bende yaptırmak istiyorum calışıyorum işe gidebilşrmiyim acaba celişkide kaldım

      Sil
  22. Merhaba ben 24 nisan da yaptırdım 3 gün şu degmeyecek yaziyordu doldurdugum formda şimdi sizlere sormak istiyorum ne zaman duş alabilcem ben yaaaaa 😢😢😢😢😢😢 saçlarım Kıvırcık ve her gün şekillendirici kullandığım için her gün duş alıyordum şimdi cuma gününden beri kendimi çok rahatsız hissediyorum. Kaslarimi yaptirdigim gunude sayarsam 3 gün oldu bugün saymazsam yarına kadar duş alamama sinirinden catlicam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yarın duş alabilirsiniz. 3 gün mikrop kapmaması için su değmemesi gerekiyor

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    3. Vazilini kaş kenarınamı sürdünüz

      Sil
    4. Hayir kaşın tamamına sürüyoruz

      Sil
  23. Ben bugün yaptırdım.bu kadar acı çekeceğimi bilmiyordum.anestezik krem kullanıldığını şimdi burdan öğrendim.keşke arastirsaydim :(( çektiğim aciyla verdiğim paraya aciyorum..başka kullanmayan yerler var mi acaba yoksa tamamiyle benim sanssizligim mi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk defa uyusturmadsn yapildigini duyuyorum:( sizin şanssızlığınız olmuş gerçekten, inşallah uyugulama başarılıdır da çektiğiniz acıya deymiştir.

      Sil
    2. Ben de bugun yaptirdim, iki kez anestezik krem suruldu, ona ragmen cok aci hissettim. Ki agri esigim cok yuksektir normalde.

      Sil
    3. Magicivy İvyGel Anestezi/Uyuşturucu Krem ile ağrılı cilt işlemlerine son!

      Sil
  24. Mrb kaş almaya gerek kalmıyor mu bi daha iki yıl boyunca tşk

    YanıtlaSil
  25. Merhabalar
    Ben yaptırdım ama kasta anestezi kremini bekletemedigimiz ıcın cok Acılı oldu. Bugun 2. Günü yaptıktan hemen sonradan itibaren teremisin krem kullanmamızı söylediler, krem sürdüğümde o akarken bazen boyada akıyor bu dogal mi? Birde krem ne kadar süre Kullanılacak? Bu konuda bilgilendire bilir misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bepanthane krem kullandim gunde 4-5 sefer 4 gün sürdüm. Evet kremle birlikte biraz boya akması normal.

      Sil
    2. Magicivy İvyGel Anestezi/Uyuşturucu Krem ile ağrılı cilt işlemlerine son!

      Sil
  26. Merhaba öncelikle kaşlarınızı çok beğendim çok doğal duruyor ben rötuş uygulamasında ne yaptılar onu merak ediyorum yani yine tamamen kaşa ilk uygulama gibi bişey mi yapılıo? rötuştan sonra da böle koyu bi renk mi oluyor? Bir ay orjinal rengin oluşmasını bekledikten sonra yine bir ay da onun için mi bekliycem

    YanıtlaSil
  27. Benim de bugün ilk günüm şaşkınlık ve şok ve sabırsızlık içinde 1 haftayı tez vakitte tamamlamak istiyorum. Bana da bepanten hematen veya vazelin dediler. Vazelin ne alaka yaaa 😳 inşallah pişman olmam inşallah tez vakitte rengi doğal bir hal alır. Yorumlar için herkese teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  28. Ben birsey soracağım. Ilk önce dolgu teknik yapılan kas kaç para kıl teknik le yapılan kas kontör u kaç para çünkü bende yaptıraca gim. Çünkü kasları mi ala ala uzamiyor. Çok seyrek lesti. Simdi ise uzamiyor.doktora gittim losyon verdi.simdilik onu sürüyorum. Yaptırdıktan sonra doğal gibi duruyor mu.

    YanıtlaSil
  29. Kaşlarına kontür yaptırıp 1 ay boyunca vazelin sürdünüz acaba yoksa ilk bir hafta sürülüryor vazelin??

    YanıtlaSil
  30. Bende 1 hafta önce yaptırdım kabuklar attı şu an sanki kaş eski haline döndü:))
    umarım rütus yapılınca da aynı sorun olmaz..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tekrar koyulasma olmadi mi benim de oyle oldu cigdem hanim . Koyulasacagini soylemislerdi bana ama kabuklarin alti silik bir renkle ortaya cikti

      Sil
    2. Merhaba daha sonra renk istediğiniz gibi oldumu ,yoksa hep silik bir şekilde kaldımı 2. Rutuşumu yaptırdım aynı sorunu yaşıyorum galiba

      Sil
  31. Merhaba ben gectigim cumartesi gunu yaptirdim bugun ucuncu gun ve asiri kasinma var kaslarimda duramiyorum iki saniyeye bir kasimak ihtiyaci hissediyorum ama kasidigim zamanda kabuklari soyuluyor kendi kendine dokulmesi gerektigini soylemislerdi napmaliyim ben simdi siz ne yapmistiniz sizdede kasinti oldu muo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaşıntı olması olagan bir süreçtir.kasimamaniz boyanin kalıcılığı acisindan önemlidir.saf vaseline kullanmanızı öneririm hem boyanin kalicigini etkilemez hem de kasintinizi azaltir diycem ama siz bu süreçleri gecmissinizdir :)

      Sil
  32. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  33. Profesyonel Kalıcı kaş kontürü kıl tekniği uygun fiyat için instagram: @sebnemberbermakeup

    YanıtlaSil
  34. Profesyonel Kalıcı kaş kontürü kıl tekniği uygun fiyat için instagram: @sebnemberbermakeup

    YanıtlaSil
  35. mrba yaptırdığınız uygulama çok güzel olmuş peki şuanda nasıl akma falan varmı.ben bu kontür olayı ilk durulduğunda bir fırsat sitesinden çok ucuza yaptırmıştım bilmedğim ve araştırmadığım için tam bir hayal kırıklıgı olmuştu okadarkötü olmuştumki recep ivedik kaşını düşünün eve geldigimde bursa kesesini alıp bütün kaşlarımı sıyırdım ve şükürler olsunki boyayı çıkarttım çok az kaldı ama gün geçtikçe kayboluyor,kaşlarım kabuk tutup döküldü normal olarak,oyüzden sizi görünce sevindim çok harika olmuş bene.benimde tenim çok yağlı.şuandada tavsiye edermisiniz acaba?sevgiler...

    YanıtlaSil
  36. Çok güzel olmuş çok beğendim. Ben dün yaptırdım yorumları okumadım istedim şuan inanılmaz koyu çok beyaz tenliyim ve sarışınım korkuyorum suan umarım açılır. 1 hafta sonra ki halimi çok merak ediyorum. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mrba memnunmusun nerede ve ne kadara yaptırdın acaba

      Sil
  37. Merhabalar kızlar kalıcı makyaj yapan biri olarak size bir tavsiyede bulunmak istiyorum. Kaş kontürü sonrası terramycn vb deri merhemlerinin kullanılması kaşta oluşacak minik yaralar icin faydali olsa da uzun sure kullanilmasi pigmenti yani epidermise uygulanan boyayi almaktadir ve pigmentin kalıcılığini azaltmaktadır.o nedenle saf vaseline kullanilmasini siddetle tavsiye ederim.tecrubeyle sabittir emin olabilirsiniz. Kas kontör yaptiran arkadaslar guzel günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
  38. Merhaba ben de 10 gün önce yaptırdım fakat henüz kabuklar fazla fazla var kasımda bi türlü dökülmek bilmiyo çok kötüyüm ne yapmam gerekiyor bu normal bi durum değil sanırım.yardımcı olursanız çok sevinirim :(

    YanıtlaSil
  39. Bende dün yaptırdım dediğiniz gibi çok kalın ve koyu görünmekte yaptırdığım yer bana kullanıcam kremi verdi. Merakla bekliyorum umarım biran evvel doğallaşır yazdıklarınız biraz olsun rahatlattı teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canm kaslar ne durumda benm 1 hafta oldu daha dökülme yok:(

      Sil
  40. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  41. Merhaba bende dün yaptırdım şu an recep ivedek gibiyim, yorumları okuyunca biraz rahatladım ama çok kötüyüm şu an simsiyah ve çok kalın duruyor, umarım normale döner, şimdiden silme yöntemlerine bakmaya başladım:((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hazal hanım ben dün yaptırdım ama çok pişman oldum bebek doğal kaşlarım gitti resmen yapAy kalın bi kavisli görüntü ortaya çıktı
      Sildirme işlemi ile ilgili bana bilgi verirseniz acil olarak sildirmek istiyorum

      Sil
  42. Sildirme yöntemlerini deneyen varsa lütfen yazsın, dövme silme kaş kontürü silme kremleri görüyorum sürekli kullanan bilgisi olsan varsa lütfen yazsın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte tamda bu sebeple yaptiracağiniz yeri ve uygulamayi çok iyi araştirin diyorum. Bukadar aceleci olma madem boyle bir uygulama yaptirttin ozaman enaz 15 gün ilk kabuklarin dökülmesini beklemelisin. Gerçek renkte birkaç ay içinde belli olup (1-2 ay icinde o siyah renk iyice açilip yapilan gerçek renk ortaya çikacaktir) ondan sonra eğer renk cok koyu kalir yada işlem başarisizsa şekil bozukluğu vs. Gibi sildirmeyi düşünürsünüz. Henüz böyle birkarar için çok erken. Ben ilk bir hafta simsiyah kaşlar ve sapsari saçlarla gezdim kabuklar dökülmeye başladiktan sonra renk yavaş yavaş oturdu. Sabir çok önemli..

      Sil
    2. Ayşegül hanım ben sildirmek istiyorum ve bu tam anlamıyla silinmesini istiyorum yani eski doğal görüntüme kavuşabilecek miyim bi bilginiz var mı?

      Sil
    3. Tca ile siliyorum 4 seyans oldu baya inceldi ama yara oluyor bir hafta cok kotu duruyor kendim yapiyorum

      Sil
  43. merhaba ben cumartesi günü yaptırdım bugun kobukla beraber 2 3 telim koptu sizce normal mi :(

    YanıtlaSil
  44. Ayse gül hanim bir konuda yanlışıniz var belirtmek istiyorum kas işlemi bittikten sonra vaz elin veya bebanten sürülmez vaz elinin nem ve yağ oranı yüksek olduğu için boyayı dışa atar renk tutmaz kasları yağlı olan insanda tutmaz

    YanıtlaSil
  45. Ayse gül hanim bir konuda yanlışıniz var belirtmek istiyorum kas işlemi bittikten sonra vaz elin veya bebanten sürülmez vaz elinin nem ve yağ oranı yüksek olduğu için boyayı dışa atar renk tutmaz kasları yağlı olan insanda tutmaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba ,benim 2. Rutuşum iyi idim yapmış vir yerde pudralama yaptırdım,ilk işlem sonrası kabuklar dökülünce bir süre sonra silik renk koyulasacak istediğiniz renk olacak denildi,olmadı ve ikinci rutus sonrasında da tamam dedim mükemmel oldu tam 2 saat uğraşılmıştı fakat 5. gün kabuklar atmaya başlayınca silik bir renk çıldırmak üzereyin 1000 tl de para verdim ,bu renk geri gelecekmi acaba,cildim yağlı ama bakımını dedikleri gibi uyguladım vazelin sürün dediler mercimek tanesi kadar ,yazınızdan sonra vazelin vs sürmeyi bırakıyorum sizce durum normalmi renk geri gelirmi

      Sil
  46. Ayşegül hanım benim de bir sorum var uygulamanın kullanım süresi 2-3 yıl biliyoruz. Sizde Bu süre sonunda kaşlarınızda pembeleşme oldumu merak ettim. Yakınlarımdan bir kaç kişi pembeleşme olduğunu ve sırıttığı söylüyor. Ben de kıl tekniği yaptırdım ancak şuan içimi korku saldı 2 yıl sonra kaşlarımın etrafında pembe bir tonla gezme fikri ürküttü beni. Sizin tecrubeniz nasıl sonuçlandı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kullanilan boya, kaş ve ten rengiyle alakali bir durum sanirim. Bende pembeleşme olmadi. Hafif bir kahvelik kaldi kaşlarimda sadece kaş farı gibi. Yakın zamanda bu sefer kıl teknigiyle uygulamayi tekrar etmeyi düşünüyorum, güle güle kullanin

      Sil
    2. Ya bu en son rengini ne kadar süre de alıyor

      Sil
    3. Ya bu en son rengini ne kadar süre de alıyor

      Sil
  47. Ben de yaptırdım.bugün 10. Gün çok memnunum.ilk gün de çok memnundum.4 gündür minik kabuklar halinde dökülmeler başladı.asıl ilk yapıldığındaki koyuluk değil,yer yer dökülmeler kötü çünkü bazı yer koyu bazı yer açık duruyor şu an.tüm kabuklar temizlenince çok hoş ve doğal duracak belliki :) hele rötuştan sonra süper olacak kaşlarım.ben de aşırı beyaz tenli ve sarışınım herkese tavsiye ederim.izmirden sevgiler

    YanıtlaSil
  48. Ay ben yaprirdim kontur hic tavsiye etmiyorum bide sildirmek istersen 10 deyans ve iz kala biliyo dogal kac cok daha cekici ugrasmaya değmez

    YanıtlaSil
  49. Merhabalar hanımlar bende dört gün önce yaptırdım kıl teknigi ile fakat bana dudak balmı sür dedi bephanten iyileştirici olduğundan kalıcılığı azaltırmış herneyse kabuklanma başladı ve bu sabah kabuğun döküldüğü yerde boşluk oldu kaşımda bu normal mi yoksa boya tutmuyor mu siliniyor mu diye korkuyorum kuaförümde herseye acık acık cevap veren biri değil malesef bu yüzden buraya sormak istedim ben çok boşluklu kaş istemiyorum zaten siyah koyu durmasını istiyorum rötüşta boşluklar dolar mı sizce

    YanıtlaSil
  50. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  51. Mrb yaklaşık 5 gün önce bebde kıl tekniği ile kaş yptrdım.dökülmeler başladı .fakat altta görünen renk grıyımsi ve seffaf sankı .herkez alttan asıl renk çıkıcak dıyorda bende neden durum böyle bu koyulaşıyormu zaman iöinde yoksa böylemi kalıyor

    YanıtlaSil
  52. Mrb yaklaşık 5 gün önce bebde kıl tekniği ile kaş yptrdım.dökülmeler başladı .fakat altta görünen renk grıyımsi ve seffaf sankı .herkez alttan asıl renk çıkıcak dıyorda bende neden durum böyle bu koyulaşıyormu zaman iöinde yoksa böylemi kalıyor

    YanıtlaSil
  53. Merhaba benim sol kaşım tamamen dökülmüştü o yüzden 4 gün önce microblading yaptırdım ilk hali çok güzeldi kabukları bugün neredeyse tamamen döküldü ve şu an aşırı açık bi renk kaldı 15 gün sonra kontrol var ama rötuş yapılacak mı bilmiyorum neden böyle olmuş olabilir o kadar parayı boşuna mı verdim ben 😔

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalıcı makyaj da iki sistem li çalışıyor .
      1. Manuel sistem (mikroblading)yani kalem gibi aletin ucuna kişiye özel iğne açılıp pigmenti deri altına kaş derisinde yarık açarak yerleştiriliyor . İlk astarı atarken acı hat safha da oluyor daha sonra ara uyuşturucu kullanılarak , sonraki acılarınız en aza indirgeniyor . Kanamalı bir işlemdir . 1,5-2 sene kalıcı olduğu söyleniyor lakin , 10 aydan fazla bir süre kalıcı olan mikroblading işlemine şahit olmadım .
      2. Cihazlı sistem : yine kişiye özel iğne kullanılır , mikroblading boyaları değil , organik boya kullanılır . Vibrasyonlu bir alettir . Mikropigmentasyon işlemidir . Dikiş makinasının iğnesini düşünün . Deri altına point point halinde pigmenti bırakır . Boya kalitesi çok önemli , renk değişimlerinin tek sebebi boya kalitesidir . Ve bir de kalıcı makyaj uzmanının pigmenti derinin doğru katmanına yerleştirmesi gerekir . O kişi uzmansa eğer mutlaka diplomasını , belgesini sorun . Bu sizin en doğal hakkınız .

      Sizin sorununuza gelince , işlem yapıldıktan sonra bir koyuluk ve kabuklanma oluşacak . Kaşlarınızı devamlı saf vazelin veya e vitamini ile yumuşak nemli tutmanız gerekiyor . Kaşıyıp tırnaklamayınız .4-6 gün içinde kabuklar komple dökülecek ve soluk bir renk alacak . Sanki hiç işlem yapılmamış gibi .pigmentin derinize oturma süresi 21 gündür . Ve hiçbir şekilde 21 günden önce asla rutuşunuzu yaptırmayın sakıncalıdır . Mikroblading işlemlerinde kaş dökülmelerinin gerçekleştiği şikayetler arasında . Rutuşunuzu yaptırdıktan bir ay sonra yapılan işlem ortaya çıkacaktır . Beklemeniz gerekecek. Yaptırdığınız işlem mikroblading olduğu için , maviye griye dönme ihtimali çok yüksek . İyi günler diliyorum.

      Sil
    2. Magicivy İvyGel Anestezi/Uyuşturucu Krem ile ağrılı cilt işlemlerine son!

      Sil
  54. Merhaba benim sol kaşım tamamen dökülmüştü o yüzden 4 gün önce microblading yaptırdım ilk hali çok güzeldi kabukları bugün neredeyse tamamen döküldü ve şu an aşırı açık bi renk kaldı 15 gün sonra kontrol var ama rötuş yapılacak mı bilmiyorum neden böyle olmuş olabilir o kadar parayı boşuna mı verdim ben 😔

    YanıtlaSil
  55. Bende kaş tasarımı yapıyorum hem microblading hemde kıl tekniği ile çalışıyorum. Öncelikle görsele baktığımda gördüğüm kaş başkangıç noktasındaki asimetri biri daha buruna yakın diğeri göze daha yakın eşit olmayan ölçülerle çalışılmış. Kış tekniği uygulandıysa detaylı göremediğim için sanki folgu (eski moda kaş dövmesi) şeklinde çalışılmış izlenimi bıraktı bende. Microblading veya kıl tekniğiyle yapılan işlemlerde tek tek kıl varmış gibi seçiliyor olması gerekirdi. Doğallıktan uzak bir görüntü gibi geldi bana yünede fotoğraftan yanılmış olabilirim.
    Diğer husus evet vazelin uygulanması yanlıştır gakat ucuz olduğu için merkezler genelde vazelin veriyorlar veya size öneriyorlar cilde kesik atılan bir uygulama olduğu için mikrop kapmaması için thiociline teramicyne gibi merhemler antibiotic içerikli olduklarından her zaman daha sağlıklıdır. Kabuklanma olmaması gerekşyor kabuklanma olmuşsa boyayı kabukla cilt atacaktır bu nedenle alttan grimsi bir görüntü çıkmaktadır. Günde 4-5 defa mutlaka nemli kalacak şekilde antibiyotikli krem uygulanmalıdır asla kabuklanmaya izin verilmemelidir. Bepanthene uygulanması cildi yenileyeceğinden boyayı ciltten atacaktır pek önerilmez. Sevgiler

    YanıtlaSil
  56. Merhaba, benim yaptırdığım yer bu uyarıları doğru dürüst yapmadı bile günde bir kez sabahları krem sürülmeli vs oysa sadece bu alanda çalışan bir merkez ve sahibi Gülay Hanım'da ( uygulayan kişi) ilgisiz ve ve fazla ukela idir, asla tavsiye etmiyorum

    YanıtlaSil
  57. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  58. Bende kıl tekniği kaş yaptırdım kabuklar kalkınca alttan silik bir görünüm çıktı 2ci ket rötuş yapıldı yine aynı oldu boyayı sordum kaliteli olduğunu söyledi kuaför cildim yağlı bir cilt degil. Sinir oldum neden böyle oluyor lütfen beni bilgilendirin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu tür işlemlerin kuaför ortamlarında yapılması yasaktır . Saç ve kılın olduğu bir ortamda deri altınıza işlem yaptırıyorsunuz . Kullanılan boyayı görünüz üzerinde (LOT NO) diye bir ibare görmelisiniz . Eğer yoksa laboratuvar ortamından geçmeyen pigmentlerdir ve sağlıksızdır .

      Sil
  59. Kil tekniginden memnun kalan arkadaşlar yaptıkları yerleri paylasabilir lermi acaba bende düşünüyorum da

    YanıtlaSil
  60. Kil tekniginden memnun kalan arkadaşlar yaptıkları yerleri paylasabilir lermi acaba bende düşünüyorum da

    YanıtlaSil
  61. Bende kaşımı yaptırdığım 3.günündeyim ancak saçlarım sarı beyaz tenliyim koyu kahve yaptı siyah gibi bu koyuluk geçecek mi çok kötü durumdayım. Ne zaman doğallaşacak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 4-6 gün içersinde o koyuluk geçecektir .

      Sil
  62. Bende kaşımı yaptırdığım 3.günündeyim ancak saçlarım sarı beyaz tenliyim koyu kahve yaptı siyah gibi bu koyuluk geçecek mi çok kötü durumdayım. Ne zaman doğallaşacak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Koyuluk geçiyo bende yaptırdım ilk yapıldığında koyuydu ama şimdi çok memnunum.

      Sil
  63. Bir arkadaşımın tavsiyesi ile yaptırdım.fiatı ve doğal olması çok önemliydi .hem uygun fiata yaptırdım deli para vermedim hemde çok memnun kaldım. Bi etek dolusu para vermeye gerek yok

    YanıtlaSil
  64. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  65. Ben yaptırdım 8 ay sonra turuncuya döndü instagramda kaskirpiktirnak sayfasındaki işlemlere bakın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. peki hangi güzellik salonuna yaptırdınız

      Sil
  66. AT boku gibi oluyor yaptırmayın kaşlar herşeyden ön planda Allah'ın yarattığı gibi hiç kimse beceremez o ne öyle kapkara zenci kıçı gibi

    YanıtlaSil
  67. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  68. Merhabalar ya bende durum çok farklı daha bir hafta oldu tüm boşluklarım yine boşaldı sanki hiç yapılmamış gibi oldu çok üzgünüm:(

    YanıtlaSil
  69. Arkadaşlar 2. Rotusta duzeliyormu benim şuan ikinci haftaya girdim ama neredeyse ilk haline döndü resmen bende vazelin kullandım bu yuzdenmi attı boyayı acaba thiociline bu kremimi kullanmak gerekiyor

    YanıtlaSil
  70. Merhabalar bende yeni yaptırdım bugün duş alma günüm 3. Gün ve çok koyu açılırmi bu konuda endişeliyim

    YanıtlaSil
  71. Merhabalar. internet sitesinde kaş kontürü fırsatı yakaladım 750tl'den 129tl'ye düsmüş. Fiyat güvenebilme konusunda önemli mi?Yer İzmir/Konak'ta Vanilla Estetik diye bi yer daha önce yaptıran, memnun olan var mıdır? Kaşlarım gür ve siyah sadece şeklinin daha düzgün görünmesini istediğim için yaptırmak istiyorum, endişelerim var çünkü kuaföre güvenip kaş aldırmaktan çekinen bi insanım. Şekli değişmeden düzeltilebilir mi acaba? Yorumlarınızı bekliyorum.

    YanıtlaSil
  72. Instagram kalici_makyaj_kas sayfasina bir goz atin koyulugi gecmeyen kaslarin rengini acabilirim pismanliga luzum yok

    YanıtlaSil
  73. Profesyonel kalıcı kas kontör pudralama ve kıl tekniği tercihe ve yuz sekline gore yapılır istanbul asenafundaezo@gmail.com

    YanıtlaSil
  74. 34_asenafunda_ instagram adresimdende ulasabilirsiniz..

    YanıtlaSil
  75. Merhabalar, öncelikle şunu belirtmek istiyorum doğru uygulanan işlemde asla kaşlarınız dökülmez çünkü doğru işlem kıl köklerine inilmeyen işlemdir.. kullanılan boyadan tutunda işlem sonrası yaptığınız bakıma kadar her adım sonucu etkileyen faktörlerdir.. organik kalıcı makyaj boyaları tercih edilmeli.. kişinin isteğine göre kalıcı makyajda birçok yöntem söz konusu bunlardan bir kaçı, kıl tekniği, gölgeleme yada pudralama işlemi, dolum işlemi, ombre tekniği.. Yine biz üretici insanlar olarak cool olsun diye bir çok isim uydurup yeknil üretebiliyoruz fakat genel anlamda bu 4 teknik kişinin istek ve kaş yapısına uygun bir şekilde tasarlanıp işleme alınır. Fiyatlar kimine göre pahalı kimine göre ucuzdur. Kaliteli malzeme kullanan bir kalıcı makyaj uzmanının fiyatı iyi ve doğru işlem yapıyor ise 600₺ den başlar bu fiyat uzmanın insafına ve reklamlardan edindiği üne dayanarak 1500₺ ye cıkar. Kalıcı makyaj yaptırmadan önce 100 kere düşünün, eğer doğru adrese gitmez iseniz kendinize müthiş bir kötülük yapmış olursunuz. Son zamanların modası microblading yöntemi (el iğnesi, makinesi ile kıl tekniği işlemi ) derinize neşter armaktan farksız bir işlemdir. Kıl köklerinize iner ve kaş dökülmesinin yanı sıra kalıcılıgı 6 ayı gecmeden renk silinmeye başlar.. Hatalı bir uygulamaya maruz kalırsanız bu işlemi sildirmek cok daha büyük dert olacaktır. Silme işlemleri bir çok yöntem üretilerek yapılır fakat bunlar sizin doğru ve sağlıklı sonuc alabileceğiniz yöntemler değildir. Ülkemizde ve hatta dünyada en cok yaygın olan yöntem lazer ile silme işlemidir bilhassa en cok bu kesin yöntemden uzak durmanızı tavsiye ederim. Bu işlemde kalıcı makyaj ile deri altına yerleştirilen pihmentler parçalanarak derinin daha alt tabakalarına hapsedilip silindi görünümü vermektedir. Bu işlemlerle birlikte bir çok kişinin cildinde yanıklar, yara izleri ve farklı komplikasyonlar görüldüğü gibi cilde hapsolan pigmentlerin kanserojen maddeye dönme ihtimali de azımsanmayacak bir ihtimaldir. Silme işlemi için tek bir yöntem vardır, reklam olmaması için isim vermeyeceğim fakat yöntem şu, pigmentler organik bir solüsyon ile parcalanıp üst tabakaya ulaşması sağlanır yaklaşık 10 seans yada daha fazla ( bu size yapılan kalıcı makyaj işleminde kullanılan boya dan iğne derinliğine, sizin cilt tipinizden, kalıcı makyajın uygulandığı tarihe bağlı olarak değişebilir) seasla silinen bir işlemdir. Vücudunuzda pigmentleri hapsetmek yerine üst tabaka ile silinen bu sağlıklı ve doğru işlem tahmin edemeyeceğiniz kadar pahalı ve her seansı ücretli bir işlemdir. Bu nedenle lütfen 3 ün 5 in hesabını yapmadan doğru adreste doğru işlemi tercih edin. Eğer daha fazla sorunuz varsa yardımcı olmak adına instagramdan msj atabilirsiniz.. _gizemcan

    YanıtlaSil
  76. Selam kızlar bende sizin gibi kil teknigi uygulamasi yaptirdim 2017 subat ayinda, suanda rengi artik atma yaptığı için haliyle 1 seneye yakın oldu, 3 gün önce tekrarlattim ve cok memnunum.
    Yaptirdigim yer bir akademi ve yapan kiside gayet isinin ehli bir kisi sayfasıni buraya ekliyorum bakip degerlendirirsiniz. Saglicakla kalin (:
    http://instagram.com/mesut.ozuzun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Peki ilk işleminizde kaş dökülmesi yaşadınız mı

      Sil
  77. Merhaba bende kaşlarımı yaptırdım 5gun oldu kabuk attı Ama alttaki renk mavi bu mavilik gecermi normalmi lütfen bilgi verin

    YanıtlaSil
  78. kalıcı makyajda uzerimize yok! 400 tl herşey dahil 05052398113 ümraniye istanbul

    YanıtlaSil
  79. kalici makyaj tecrube gerektiren bir iştir bu işi istismar eden cok kişi piyasada var dikkatli olunuz.kalici makyaj 3d kıl teknigi yapildigi anda cok guzel tuttugu gibi on gün icerisinde boyalar tutmayada bilir burada uzman kişi şansini 3 kez 10 ar gun ara ile deneye bilir ancak bizim sektorde malesef muşterinin kaşlari bir kez tutmayinca uzmanlar kasiniz tutmuyor deyip evine yolluyorlar para iadesi de yapilmiyor oysaki 3 keze kadar ucret almadan denemesi gerekir

    YanıtlaSil
  80. Ben kumralim kaşlarimi koyu gri yaptı ama 1hafta oldu mavi duruyor merak ettiğim bu mavilik gecermi

    YanıtlaSil
  81. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  82. MİCROBLADİNG, KALICI MAKYAJ VE DÖVME SONRASI BAKIM KREMİ
    https://urun.n11.com/diger/microblading-kalici-makyaj-ve-dovme-sonrasi-bakim-kremi-P226979063

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar bende bu konuda bilgi alacaktım ben yaptıralı 5 gün oldu ve ana kaşımda dökülmeler oldu bu işlem kaş dönermi? Acil durum

      Sil
  83. Ii geceler bnde kil teknigi kaş konturu yaptirmistim ama cogu silindi rütuşum var duzeltebilirler mi?

    YanıtlaSil
  84. Kalıcı Makyaj Uzmanlarının İlanları Bütün Denizli Kalıcı Makyaj uzmanları Bu sitede ===> http://denizliguzellik.tk İçerinde Kalıcı Makyaj Hakkında Bütün bilgiler var Dilerseniz Uzmanlar ilede Görüşebiliyorsunuz.

    YanıtlaSil
  85. Bnde dun yptrdım ama cok kalın geldı bana sıstı tabı normal dedı bı ıkı gne gecerms normamı acaba

    YanıtlaSil
  86. Ben kaşlarımı yaptiralı 1Sene oldu dipleri kızarıklı hiç gitmedi çok rahatsıs ediyor neyapa bilirim gitmesi için

    YanıtlaSil
  87. Profesyonel kaş kontürü pudralama kıl teknigi sizin yüz şeklinize göre ve renginizi sizinle birlikte karar vererek uyguluyoruz. İnstgram adresim: fundaparlak_eyebrows_nail iletişim 05324384888

    YanıtlaSil
  88. Merhaba ben persembe gunu mikrobilading yaptirdim ilk gun bisey yoktu ama dunden beri kasim gozum sisti bildiginiz gozum kuculdu bu normalmi korkuyorum ne yapmam gerekir??

    YanıtlaSil
  89. Mrb bende kil tekniq yaptirdim benimki ilk qun kanadi ve sisti kabuklanmalarda 3 qunde dokuluyo bir haftadan once yani ve 3 seans yaptirdim dokuldugu zaman ilk bastaki koyuluk kalmiyo ben koyu durmasini istiyorum acaba erken dökuldugu icinmi boyle oluyor ve bosluklarda var hala ne yapmam lazim bide yapan kisi 2. Seansta pudralama islemi yapmisti ondada aynisi oldu bana bi yardimci olurmusunuz bilen varsa

    YanıtlaSil
  90. Bana yaptırdığım kişi rötuşlar ücretli dedi doğru mu acaba

    YanıtlaSil
  91. Bende 4 gun oldu yaptirali iki kasim eşit degil sanki biri asagoda biri yukarıda düzelir mi lütfen cevap verin

    YanıtlaSil
  92. Biri aşağıda biri yukarıda yapılmışsa düzelmez tabiki. Rütuşa gittiğinizde eğer makul bir oranda farklı ise eşitlenebilir. Aksi halde başka başka gezersiniz veya sildirme işlemi yaptırmanız gerekir.

    YanıtlaSil
  93. Tüm kalıcı makyaj işlemleri için İnstagram adresim : gulcinzeyrekbeautyart tel : 05327443371 İzmir/Karşıyaka

    YanıtlaSil