2 Haziran 2014 Pazartesi

Loreal Mega Volume Miss Manga Rimel

Günaydın ve iyi haftalar herkese.
 Benim gibi yaz aşığı, sıcak delisi birine Haziran gelecek ve  bir hafta hergün yağmur yağacak deseler sevinebileceğime inanmazdım herhalde:)
 Benim tatilime sayılı günler kaldı, ozamana kadar yağmurlar yağabilir, barajlar dolabilir:)) Gelelim konumuza;


Bu gün size büyük bir hayal kırıklığı olan rimelimden Loreal Miss Mangadan bahsetmek istiyorum..







Benim için tek sevindirici yanı indirimden almış olmam olan rimelden... (gerci 30 liramında çöp olmasına üzülmedim değil indirimde de olsa iki tane Maybelline rimel alır seve seve kullanmış olurdum diye düşünüyorum).  Kısa ve çok da gür olmayan kirpiklere sahibim bu yüzden harika rimel arayışım hiç son bulmuyor.Benim için özel gün ve gecelerde takma kirpikler hayat kurtarıcı oluyor, ipek kirpik kesinlikle tavsiye etmiyorum hatta çok geç kalınmış bir konu olsada onunla ilgili bir yazıda bu hafta blogumda olacak;) Neyse çok uzatmadan,


Lorealin bu rimeli, uzun ve oldukça volumlü (15 kat hacimli) kirpikler vaadediyor. Üç rengi mevcut, siyah, mor ve turkuaz..






Bendeki mor rengi..





İlk alındiğında butun rimellerde oldugu gibi Miss Mangada oldukça sıvı, bu yüzden de çok fazla bulaşma yapıyor,(o kıvama gelmesi icin birkac hafta gecmesi lazim.) Uçlarına dogru sivrileşen koni şeklinde sık kıl fircaya sahip. Uç kısmının ince olması alt kirpiklere uygulamayı kolaylaştırıyor bana göre.Peki işe yarıyormu derseniz, kesinlikle uzatmıyor, volum falan verdigi de yok. Yaptığı tek şey kirpikleri birbirine yapıştırmak:(

Eminim hali hazırda kirpikleri zaten uzun ve guzel olan arkadaşlar ürün hakkında olumsuz yorum yapmayacaklardır:) Eğer sizde benim gibi kısa kirpiklere sahipseniz hem volüm hem uzunluk etkisini birarada istiyorsanız kesinlikle size tavsiye etmeyeceğim, ambalajının şıklığı dışında sıradan bir rimel olmaktan öteye gidemeyen bir ürün. Benim açımdan sınıfta kalanlardan..

Su gibi akıp giden, sendromsuz şahane bir hafta dilerim;
Sevgiler..


13 yorum:

  1. merak ettiğim bir üründü ama almayacağım sanırım.Renkli rimel arayışındayım da:)
    http://sansaafashion.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Flormarın yeni serisindeki (color madness) renkli rimelleri yada essence nin renkli rimellerini öneririm cnm, hem paranı çöpe atmamış olursun;)

      Sil
  2. Ambalajı çok güzel ama fırçasını gördüğüm an almaktan vazgeçmiştim ben de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle sadece ambalajdan ibaret.. kullandığım en kötü rimellerden biri:(

      Sil
  3. sheida myscarayı tavsiye ederim herkese. Yeni aldım ve gayet memnunum ...

    YanıtlaSil
  4. ya ben bu maskara da temızleme sorunu cekıyorum :( nasıl bı temızleyıcıyle kolay temızleyebılırım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben yıllardır niveanın suya dayanıklı göz makyaj temizleme sütünü kullanıyorum ve acayip memnunum. önce bir parça pamuğa döküp göz makyajımı iyice sildikten sonra dove sabunla köpürterek yıkıyorum ve daha sonrasında göz nemlendiricimi sürüyorum. Hiçbir kalıntı falan olmuyor tavsiye ederim

      Sil
  5. Gerçekten fırçası kötüymüş ama renkleri hoş :)

    YanıtlaSil
  6. siyahını kullanıyorum çok memnunum ama sizde renklileri görünce çok hoşuma gitti:) Mor olana bir şans verebilirim diye düşünüyorum :) sedosun.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. Sİyahı kullanıyorum bende.. takipteyim bende beklerim http://esyspage.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  8. Kesinlikle katılıyorum bende uzun kirpiklere sahibim ama hiçbir işe yaramıyor verdiğim paraya acıdım ve cok zor çıkıyo gözden resmen bazı kirpiklerimi kopardım yani çıksın diye

    YanıtlaSil
  9. Kesinlikle katılıyorum bende uzun kirpiklere sahibim ama hiçbir işe yaramıyor verdiğim paraya acıdım ve cok zor çıkıyo gözden resmen bazı kirpiklerimi kopardım yani çıksın diye

    YanıtlaSil
  10. ben de siyahı kullanıyorum ve memnunum neden herkes yermiş anlamıyorum http://merolinasarrest.blogspot.de/2016/05/loreal-paris-miss-manga-maskara.html

    YanıtlaSil