17 Aralık 2012 Pazartesi

SORUNLU CİLTLER VE HARİKA BİR ÜRÜN!

Bu gün yine (malesef) benimki gibi 30 lu yaşlarda olupta hala sürekli olmasada akne şikayeti olan karma-yağlı ciltler için harika bir ürün tavsiye edeceğim. Bu güne kadar kullandıklarımın arasında en iyisi, gerçekten etkisi inanılmaz. Kaç tüp bitirdim bilniyorum ve asla kullanmayı bırakmayı düşünmüyorum. Hem nemlendirici, hem makyaj bazı, hem sivilceleri tedavi edip yenilerinin oluşmasını önleyen hem parlamaya engel olan bu mucizevi ürünü sanırım öve öve bitiremeyeceğim :) Kullandığım ürün bioderma sebium al.

Ürün görselinide ekliyorum. Bunlarda ürünle ilgili yazılanlar. Ben hepsine gözüm kapalı onay veriyorum. Her kuruşu hak eden bir ürün arkadaşlar;

En son dermatolojik gelişmelerden faydalanılarak üretilen Sebium AI ,akne ve siyah noktaların giderilmesini hızlandırır ,yeniden oluşmalarının engellenmesine yardımcı olur.Formülü,akne oluşumundan sorumlu  enflamasyona sebep olan , P.acnes bakterilerinin çoğalmasını önler.Kızarıklık yatıştırılır ,tahriş etkisi hafifletilir.Böylece Sebium AI ciltte iz kalması riskinin önlenmesine yardımcı olur.
Özel patentli Fluidactive formülü ,sebium kalitesini yükseltir ve gözeneklerin tıkanmasını engellemeye yardımcı  olur.Çinko glukonat aşırı sebum salgılanmasını önleyerek ,parlama sorununu gidermeye yardımcı olur.Epidermis temizlenir ,cilt yapısı yumuşar ve cilt daha aydınlık hale gelir.
Kullanımı ; Temizliği yapılmış cilde günde bir veya iki kez uygulayınız.Makyaj tabanı olarak kullanılabilir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder