29 Şubat 2016 Pazartesi

Bioderma Sebium Serum

Merhabalar.. Biodermanın başka bir ürününü daha bu gün sizlere tanıtmak istiyorum. Takip edenlerim bilirler ben Biodermanın ürünlerini çok severek kullanıyorum. Dermokozmetik ürünleride kozmetik ürünlerden çok daha faydalı ve etkili buluyorum. Biodermanın Sebium serisinin tüm ürünlerini kullanmış ve halen kullanan biri olarak serumunu es geçmek olmazdı. Öncelikle yağlı, dönem dönemde olsa akne, cilt pütürleri, kızarıklık, siyah nokra vs. sorunlar yaşıyorsanız bu seri tam size göre. Eğer yağlı bir cilde sahip değilseniz lütfen bu seriyi kullanmayın. Malum en iyi cilt bakım markası bile olsa cilt yapınıza uygun ürünler kullanmazsanız memnun kalmak şöyle dursun birde cildinizde sorunlara neden olursunuz. Çeşitli eczanelerde bilgisayarlar yardımıyla çok detaylı cilt analizleri yapılıyor, bence en güzeli eğer cilt yapınız tam olarak bilmiyor yada karar veremiyorsanız detaylı bir cilt analizi yaptırmanız Gelelim ürünümüze;
Bioderma Serumu 4 haftalık bir kür halinde kullandım. Gün aşırı olarak temizlenmiş cilde yatmadan önce 4 haftalık kür halinde kullanılması öneriliyor. Ürünün vaadleri;


Cilt Biyolojisi uzmanı BIODERMA’nın araştırmaları,Sebium Serumu yarattı ve geliştirdi. 

Bu keratolitik bakım yerleşik cilt kusurlarını düzeltir, nazik peeling etkisi sayesinde cilt yüzeyini yumuşatır ve arındırır.   

Düzensiz yüzeyleri eşitler ve cildin doğal ışıltısını yeniden kurar.

Patentli Fluidactive kompleksi sebum dengesinin düzenlenmesine yardımcı olur.

İki dermatolojik aktif içeriğe sahiptir; cildi pürüzsüzleştiren ve arındıran glikolik asit ve yoğun yatıştırıcı D Pantenol.

Yenilikçi jel dokuya sahiptir.

Evet arkadaşlar içeriğinde bulunan glikolik asit sayesinde hafif bir soyucu etkisi var yani aynı zamanda peeling etkiside var, bu sayede siyah nokta oluşumunuda engellemiş oluyor. Kesinlikle cilt yüzeyini yeniliyor, yeni sivilce oluşumunu engelliyor ve var olanlarınde geçmesini sağlıyor. Benim cildim çok yağlı olduğundan ve yıllarca akne ilaçları vs. kullandığımdan (yani alışık olduğumdan) belki bende herhangi bir kızarıklık, hassasiyet yapmadı. Cildime ağır gelmedi anlayacağınız. Zaten gün aşırı kullanıldığı içinde pek ciltte hassasiyet oluşturacağını sanmıyorum. Ben sebium serisindeki diğer ürünleri sevdiğim gibi bu ürünüde gerçekten çok sevdim. Aynı zamanda çokda güzel bir kokusu var  sanırım parfümlü bir ürün (aslında parfümlü cilt bakım ürünlerine karşı bir antipatim vardır) Bir diğer güzel yanıda diğer ürünler gibi 30 ml değil 40 ml olması. Ben bir online eczane sitesinden set halinde almıştım. Böylesi daha avantajlı oluyor aklınızda olsun.
Sevgiler..


http://www.portakalrengi.com/bioderma-sebium-serum-40-ml


13 yorum:

  1. bioderma yı beğeniyorum tek endişem cildi kuruturmu acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cildin yağlı değilse kullanma cnm. Yağlı bir cilt yapın varsa asla kurutma yapmıyor. Ben böyle bir sorunla karşılaşmadım cnm

      Sil
  2. Karma cilt için, 30 yaş sonrası serum tavsiyeniz var mı? Bu serumu düşünüyordum yorumunuzu okuyunca vazgeçtim çünkü karma bir cilte sahibim.

    YanıtlaSil
  3. Karma cilt için, 30 yaş sonrası serum tavsiyeniz var mı? Bu serumu düşünüyordum yorumunuzu okuyunca vazgeçtim çünkü karma bir cilte sahibim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu serumu karma cildinizde T bölgesi için kullanabilirsiniz. Eğer tam olarak hangi sorun için (akne, lekeler, izler vs.) serum kullanmak istediğinizi yazarsanız birkaç önerim olabilir. Sevgiler

      Sil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Merhaba benim yanaklarımda sivilcelerin lekeleri kaldı kızarıklık ve kahverengi olarak. t bölgeme göre yanaklarım biraz daha kuru ne önerirsiniz ?

    YanıtlaSil
  6. İlk fırsatta deneyeceğim.Açık anlatımınız için teşekkürler. Blogunuzu takibe aldım.

    YanıtlaSil
  7. hangi online ezcane sitesinden aliyosunuz acaba?her siteye guven olmuyor!

    YanıtlaSil
  8. Merhaba ben bu ürünü kullananmadan önce çok fazla sivilcem çıkmazdı yağlı cilde sahibim siyah noktalara iyi geldi fakat sivilcelerim çok fazla arttı . Sebebi nedir acaba ?

    YanıtlaSil
  9. Sivilce artışı yaşadım bende sebebi nedir cidden?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar

    1. ilk başlarda soyma ve peeling etkisi yaptığından derinin altında olan sivilceleri yüzeye çıkartıyor, daha sonra kurutuyor

      Sil
  10. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil