9 Aralık 2012 Pazar

Troklu ayakkabı yapımı!

Son dönemde heryerde karşılaştığımız troklar, zımbalar bu sene çok moda. Elbiseden, ayakkabıya, aksesuarlara kadar nerdeyse tüm mağazalarda çeşitli ürünler bulmak mümkün. Rock chic olan bu akıma sizlerde kapıldıysanız evde küçük dokunuşlarla giysilerinizi hatta ayakkabılarınızı bu modaya uydurmanız mümkün.
Ben deneme amaçlı az giydiğim adidasın outletinden sırf renkleri için (sarı-kırmızı aşkı) aldığım bu spor ayakkabımı bu akıma uydurdum. Bunun için yine eminönündeki marputçular handan (herçeşit aksesuarı bulabileceğiniz bir han burası) aldırdığım trokları, biraz yapıştırıcı ve bir parça keçe kullanarak yaptım. Ayakkabının burnunun ebatında kestiğim keçeyi, ayakkabının burnuna yapıştırıp torklarıda keçenin üzerine yapıştırdım. Keçe kullanmamadaki amaç iki kaygan yüzeyin (troklar ve plastik) birbirine zor yapışması yada trokların düşecek olmasıydı.

Bu benim ayakkabımın son hali :) Sizlerde beğendiyseniz buna benzer ve daha yaratıcı şeyler yapabilirsiniz. Ben ugglarımla evdeki kot ceketlerimide en kısa sürede bu akıma dahil etmek istiyorum:) Hepimize kolay gelsin..
Sevgiler..

3 yorum: