23 Temmuz 2014 Çarşamba

Loreal Ombre Set İle Evde Ombre Yapımı

Merhaba. Lorealin Ombre setinin Türkiye'ye gelmesini heyecanla bekleyenlerdendim. Dip boya, kesim, brezilya fönüde dahil hemen hemen tüm işlemleri saçıma kendi uygulayan kuaförlere küsmüş biri olarakda, Loreal Ombre set kozmetik mağazalarda yer alır almaz alıp saçlarıma uygulamış ve çokda memnun kalmıştım. Ne yazıkki ozaman ben uygulama yaparken fotograflayacak kimse yanımda olmadigi icinde sizlerle paylasamamıştim. Geçen hafta bir arkadaşın saçlarına dip boya ve ombre uygulaması yaparken birkaç fotograf çekmeyi akıl ettiğimden bu yaziyi sizlerle paylaşmayı bir borç bilirim efendim:)


Nedir ombre saç? Ombre saç krepe balyajdan farklı olarak saç uçlarının diplerinden iki/üç ton daha açık halidir. Güneşte açılmışda hiçbir işlem görmemiş saç efekti vermektir saçlara. Dip rengin korundugu, doğalligin bozulmadığı, uçlardakı açık renklerle saça ışık ve hacim vermek, daha dinamik bir görüntü elde etmektir..





Loreal Ombre setinin Türkiye'de sanıyorum 3 farklı saç rengine göre seti mevcut. (Açık sarı saçlar ve kızıl ombreler olan için setleri ben hiçbir kozmetik mağazasında göremedim çünki) kutuların üzerindeki renklere bakıp Saç renginize göre seçim yapabilirsiniz. 


(Ben ve arkadaşım saçlarımizı senelerdir sarı ve röfleli kullandigimiz icin bizim için uygun olan set aslında no.3 olan koyudan acik sariya olan setti fakat Watsons %50 indirimde bulamadigimizdan uygulamayı no.2 ile yaptik.)










Uygulamayı yaparken dikkat etmeniz gereken en önemli şey bekleme süresi, eger bizimki gibi sarı önceden açılmış saçlara uygulama yapacaksınız süre max 10 dk.yı geçmemeli yoksa saçlarınız yanar. Bekleme süresi boyunca sık sık rengini kontrol etmelisiniz. Uygulama yaparken ben saclari ortadan ikiye ayirip önce saç uçlarinin 4 parmak kalinliğindaki kısmına boya karişiminin tamimini surdum daha sonra setin içinden çikan uygulama taragiyla yukaridan asagi dogru taradim böylece saçta doğal bir geçiş elde ettim.Bunu yapmazsanız saçlarda çizgi halinde sert ve hiçte doğal olmayan bir görüntü oluşur. Ön kat kisimlarinada ayni sekilde uygulama yaptim. 10 dakika bizim icin yeterli oldu. Sonuçta gördüğünüz gibi gayet başarılı. 















Bu saçın dip boyasınıda ben yaptım. Röfleli saçlara dip boya nasıl yapilir diye merak edenler, burdaki yazıma bakabilirler. 














Ombreden sonra saçlarda kuruma malesef oluyor (her açma işleminde oldugu gibi) mutlaka yoğun nemlendiricili şampuan, krem, maske ve serumlarla desteklemek gerekiyor. 

Sonuç olarak evde uygulama yapmak isteyeceklere önerebileceğim gayet güzel bir set. Yanlız eliniz boyle şeylere yatkın değilse saçinizi yakma ihtimaliniz herzaman oldugundan ya bu işi profesyonellere (yani kuaforlere birakin) yada bir bilenden yardım isteyin derim:)

Herkese şahane günler dinlerim:)
Bu gece Kadir gecesi, herkesin kandili mübarek olsun, en güzel dualarda buluşmak dileğiyle;
Sevgiler






51 yorum:

  1. çok güzel olmuş, saçtaki turunculuklarda gitmiş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler..

      Sil
    2. merhaba ombre den önce uygulanan saçın numarası neydi

      Sil
    3. merhaba ombre den önce uygulanan saçın numarası neydi

      Sil
  2. ellerine sağlık canım, çook güzel olmuş

    YanıtlaSil
  3. Vay çok beğendim:) Profesyonelce olmuş..

    YanıtlaSil
  4. Harika olmus! Ombrenin hakkini vermis renk gecisi cok dogal duruyo..

    YanıtlaSil
  5. Bloglar Yarışıyor ile siz de blogunuzla kazanmaya aday olun, promosyon ödüller kazanın. Sponsorlarımızın desteği ile bloglar arası etkinlik yarışmamızı ilk tur dahilinde düzenliyoruz. Siz de başvurun. Detaylı bilgiyi websitemizden öğrenebilirsiniz.
    İlginiz ve desteğiniz için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla,
    Web: http://www.bloglaryarisiyor.net
    Mail: iletisim@bloglaryarisiyor.net
    Tel: +90212 330 9707


    YanıtlaSil
  6. çok başarılı bir uygulama olmuş valla bravo! herşeyi kendin yapıyormuşsun ve senin saç tonunu da biliyorum çok güzel gerçekten. Arkadaşına yaptığını da çok beğendim ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  7. Ya bir şey sormak istiyorum benim saçlarım bal köpüğü ve mavi saç var. Aka aka hepten sapsarı maviler ise su yeşili oldu. Böyle bir saça bakır ombre yapılır mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O su yeşiline dönen saçlar bakır ombreden sonra hangi renge döner bilemedim:) bende siz en iyisi kuafore gidin. Önce saçlarınızı bakır ombreye uygun bir zemin renge boyatin o maviler/yesiller kapansın önce, sonra ombre ypar yada yaptırırsıniz. Sevgiler..

      Sil
  8. Merhaba size bir sorum olacak. Ee ben kuaförde ombre yaptırdım fakat doğal bi şekilde açılma olmadı. İlk defa saçıma işlem yaptırdım ve büyük pişmanlık geçiriyorum üstelik bir sürü para verdim. Saçlarımın doğal rengi koyu kestane belime kadar saçlarım çenemin biraz daha yukarısından başladı ve sonuç hüsran.. Şuan sizin uygulama sonucunuzdaki renk. Aslında renk çok güzel fakat dediğim gibi ben esmerim yüzüme renk yakışmadı ve hiç doğal durmuyor :D ani bir geçiş yaşadı.. 1 numaralı kutuyu ombreli kısma yani tepeye değdirmeden yapsam acaba nasıl bir sonuç elde ederim? sarılar koyulaşır mı? Yardımcı olursanız çok sevinirim....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eger saçlarinizin açilmiş kismina tekrar acici sürerseniz bütün saçiniz yanar, sakın öyle birşey yapmayin. Anladiğim kadariyla çok koyu olan dip renginizden çok daha açik bir renkle açmışlar saç uçlarınızı ve görüntü natural olmamış. Yapılacak en iyi şey farkli bir kuafore gidip uçlari birkac ton koyultmak boylece sorun ortadan kalkar.

      Sil
  9. merhaba benim saçım koyu kumral ve saçımın uçlarına ombre yapmak istiyorum sizce hangi numarayı almalıyım ve ne kadar süre bekletmeliyim yardımcı olursanız çok sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. koyu kumralsa hiç riske atmadan en koyu olanı ile yapın, ben belli bir süre veremem her saçın açılma hızı farklı oluyor. mesela benim saçlarım hemen açılıyor en fazla 5 dakika beklettim kendime yaptığımda, arkadaşımda maximum 10 dk. bekletip yıkadık. boya karışımını saçlarına sürdükten sonra saçlarını kontrol etmelisin nekadar açılmasını istiyorsan okadar bekle, istediğin renge ulaşınca yıka. bu süre 5 dakikada olabilir 20 dakikada.Umarım istediğin gibi olur, sevgiler..

      Sil
  10. Ayşegül hanım merhaba bende evde saçlarımın hepsini boyamak istiyorumda size arkadaşınızın ombre yapmadan önceki saç rengi nedir kaç numaralı boya almalıyım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arkadaşımın saçları zaten boyalıydı ben dip boyasını yapıp, üzerine ombre uyguladım. sizin saçlarınız boyalımı? saç renginizi bilmeden size şu renge boyayayın diyemem. arkadaşımın saçları açık kumrala yakın bir renkti (dipler) ben Palettenin 9 numarası ile 10.1 açık küllü sarısını karıştırarak dip boyasını yaptım.

      Sil
  11. Evet saçlarım boyalı saçlarım arkadaşınızın saçları gibi uzun hatta birazdaha uzun diyebilirim benim saçlarımda röfle vardı dipler uzadıkça sadece dip boya yaptırdım röflelerimde uzadı sadece uçlarda çok az kaldı diğer taraflarsa kuaförlerin röfleye yaptığı dip boya rengi sanırım sizin arkadaşınızinkinden bir iki ton koyusu gibi şuandada diplerin 2 cm uzadı saçlarımın hepsini boyamak istiyorum çünkü kuaför bir önceki yaptığı boyayı tutturamadı saçımda çok belli olmasada renk farklılıkları var yani şöyle diyim saçlarımın hepsini aynı renge getirip 1 ay sonrada uçlara ombre yapmak istiyorum ama ton farkı güzel olsun istiyorum ben araştırmalarıma göre:)) açık küllü sarıya boyamam uygun gibi gördüm ama sizin düşünceniz ne olur birde ne kadar boya almalıyım tüm saçıma 1adetmi 2 adetmi bilemedim çünkü ilk defa evde boyıcam:))

    YanıtlaSil
  12. Aklıma birde şu geldi saçımı komple boyamadan sadece dip boyası yapıp uçlara ombreminyapsam ne dersiniz hangisi daha iyi olur???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saçlarınızı komple açık bir renge boyasınızda her yıkamada alttaki röfleler daha açık duracaktır. bence ombre yapmak ve zaten açık renge boyamayı düşünüyorsanız komple boya yapmanıza gerek yok. ben kuaför olmadığım için şu renge boyayın kesin şu rengi elde edersiniz diyemem, zaten saçlarınızıda bilmiyorum. palette açık renklerde en iyi açan saç boyasıdır (tecrübelerimle sabit), ben açık küllü sarı ile sarıyı karıştırıp kızıl olmayan ve çokda çiğ olmayan bir renk elde ediyorum dip boyamda. ombreyi önce tüm saç uçlarınıza sürün sonra içinden çıkan tarakla yukarıdan aşağıya tarayınki geçişler doğal ve güzel olsun. sık sık kontrol edin saçlarınız yanabilir. zaten röfleli ve açık renk olduğundan açılma çok çabuk gerçekleşecektir buna dikkat ederseniz güzel bir sonuç alacağınızı düşünüyorum. kolay gelsin;)
      not, eğer komple saçınızı boyamaya karar verirsenizde iki değil üç kutu boya kullanmanız gerek. sevgiler..

      Sil
  13. Şunu kaçırdım sanırım ben. Turuncudan böyle nasl olabilir ki. Ben azck uçlarını acicam almasam mı ki. Saçlarım açık kahve suan

    YanıtlaSil
  14. Şunu kaçırdım sanırım ben. Turuncudan böyle nasl olabilir ki. Ben azck uçlarını acicam almasam mı ki. Saçlarım açık kahve suan

    YanıtlaSil
  15. Merhaba siz tüm saçınıza mı uyguladınız acaba? diplerdeki turunculuklarınız da gitmiş çünkü nasıl uygulama yapmalı

    YanıtlaSil
  16. Tam olarak anlayamadim sanirim sacin tamamini boyanidiniz No.2 ile yoksa dip boyasini ayri ombreyi ayrimi yaptiniz. Renge bayildim ellerineze saglik bende bunu yapmak istiyorum ve acil bilgilenmeye ihtiyacim var.. dip boyam geldi kahverengi saclarim var. Turuncu gibi acildi sac rengim. Cokta acik degil ne yapmam lazimm 💕💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önce dip boya yaptim, sonra ombre yaptim. Kullandiğim boyalar marka ve numaraları yazıda mevcut. Kolay gelsin sizede.

      Sil
  17. benim saçım siyah bnde uYGULAMAK İSTİYORUM AMA korkuyorum sonuç ne çıkacak diye ve ben bunun hangi numarasını almalıyım siyah saçta deneyip sonuç alam varsa yazarsa sevinirim kuaföre gitmk istemiyorum çnkü

    YanıtlaSil
  18. Bende sacimi n2 ye boyamayi dusunuyorm ama saç uclarim rofle bi haylide yiprandi ben bu boyayi nasil yaparsm en iyi sonuca ulaşabilirim

    YanıtlaSil
  19. Bende sacimi n2 ye boyamayi dusunuyorm ama saç uclarim rofle bi haylide yiprandi ben bu boyayi nasil yaparsm en iyi sonuca ulaşabilirim

    YanıtlaSil
  20. Bende sacimi n2 ye boyamayi dusunuyorm ama saç uclarim rofle bi haylide yiprandi ben bu boyayi nasil yaparsm en iyi sonuca ulaşabilirim

    YanıtlaSil
  21. Merhabalar , ben ombre setinden 2 paket alıpta tüm saca uygulasam üzerine küllü sarı bir boya kullansam nasıl olur?

    YanıtlaSil
  22. Hiç denememiştim bu seti, sonuç güzel olmuş deneyeceğim. Sizi takibe aldım, bloguma da beklerim.

    YanıtlaSil
  23. konuyu yeniden canlandirmis olacam ama sacinizin rengine bayıldım. benim saçlarım koyu renk. ama sizin boydan sonra ki sacinizin yönünde istiyorum sizce hangisini almalıyım nasıl uygulamaliyim?

    YanıtlaSil
  24. Once ombre yapıp sonra 10.1 ve 9 numarayla komple bpyafınızmı tam anlayamadım da

    YanıtlaSil
  25. Once ombre yapıp sonra 10.1 ve 9 numarayla komple bpyafınızmı tam anlayamadım da

    YanıtlaSil
  26. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  27. Once ombre yapıp sonra 10.1 ve 9 numarayla komple bpyafınızmı tam anlayamadım da

    YanıtlaSil
  28. Once ombre yapıp sonra 10.1 ve 9 numarayla komple bpyafınızmı tam anlayamadım da

    YanıtlaSil
  29. Ombre setını komple mı geçtiniz acaba baya sararmış bende yapmak ıstıyorum

    YanıtlaSil
  30. Merhaba birsey danismak istiyorum sacim kahverengiydi yani hep kahve tonlari kullaniyordum birgun kuafire gittim ve boyttim aralara isilti vericem derken beni sarışın yapti ki ben esmer bir bayanim surekli makyaj yapmak zorunda kaldim uzerinden 2 hafta gecti ve ben cikolata kahveyi alip sacimi boyadim siyaha yakin bi renk cikti zaman gecti sacim yesillendi rengi acildi tekrar 2 ay sonra kahveye boyadim fakat yine acildi suan sarimsi bi sacim var ombre yaptirmak istiyorum ama kuaför sacin daha tam oturmamis yaparsam yanar diyor bir kat daha boya diyor ne yapmam gerek lutfen yardim edin

    YanıtlaSil
  31. Merhaba ben loreal parisin ombre setini kullandimda sacimda turuncu bi goruntu oldu ve cok icime sinmedi sacim acilacak midir bir bilginiz varsa lutfen yazin cunku ben cok endiseliyim

    YanıtlaSil
  32. Merhaba şimdi bu ilk turuncu olduktan sonra ilk içinden çıkan boyayı yaptıktan sonra ikinci boyayı da dipten sürüp taramal gerekiyor değil mi ?

    YanıtlaSil
  33. Merhabalar, sanırım ben Turuncudan böyle nasl olabilir diyecektimki, Ben az uçlarını acicam almasam mı diye düşünüyorum şurdaki Ombre Saçlarım yapılış videosunu izleyince artık bende kendim yapabilirim diyorum.

    Teşekürler Ayşegül hanım değerli fikirleriniz için.

    YanıtlaSil
  34. benimde sacim siyah loreal ombre acik sari nasil olur fikriniz var mi ?

    YanıtlaSil
  35. merhaba benim sacim kisaen son 3 ay once falan turk kahvesi rengine biyasim suan omre yapmaknistiyrm kemsim sizce nasilmolur ilk once saci 1 2 ton aciga biyayipmi uygulamaliyim

    YanıtlaSil
  36. çok eski bir konuymuş ama bende sorumu sormak istedim.. saçlarımı 1,5 - 2 ay önce evde platin sarı rengine boyadım. ama açıcı falan uygulamadan yaptım . şu an ki şaç rengim 9 veya 10 numara gibi. ama hazır diplarim gelmişken diplarimi koyultup uçları ombre yapmak istiyorum. ombre setinden hangisini kaç noyu önerirsiniz? ve diplerimi kaç numara yapayım sizce. saçlarımla oynamayı çok seviyorum. ( tabi yıpratmadan başarıyorum bunu ) 😉 düşünce ve önerilerinizi bekliyorum. güzellik dolu günler 😘😍

    YanıtlaSil
  37. Çok güzel olmuş tebrik ederim 🙂 Bi kaç soru sorabilir miyim. Yanıtlarsanız çok memnun olurum. Çünkü kuaförler doğru bilgiyi vermediler. Daha önce saçımı sarıya boyamak istediğimde turuncu olmuştu bu yüzden açıcıyla açtıktan sonra küllü kumrala boyadım anca sarı oldu. Şimdi saçımda hiç boya kalmadı ve ombre yapmak istiyorum. Krepe yapıp açıcıyla açsam sonra küllü kumrala mı boyamalıyım. Yek tek o krepeleri nasıl bulcam 😂😂

    YanıtlaSil