24 Aralık 2012 Pazartesi

Kuru ciltler buraya!

Merhabalar arkadaşlar.
Saç diplerimdeki aşırı kuruluk ve kaşınma problemiyle geçen hafta dermatologa gittim. (yüzüm çok yağlıdır yüz bölgem hariç) cildim inanılmaz kuru, pul pul dökülür. Ellerimdede zaman zaman alevlenen egzama problemim var. Genel olarak kuru,hassas, ve alerjik bir cilt yapım var. Saç diplerimdeki kuruluğunda sebebi buymuş. Malum kış aylarında bu şikayetlerdede artış oluyor. Doktorum bana ilk kez hariçten sürülen bir krem, merhem vs. dışında bir hap verdi. Solgarın çuha çiçeği yağı kapsüllerinden. Cildi nemlendirip kuruluğu azalttığını ve egzamayada iyi geldiğini söyledi. Bende netten kısa bir araştırma yaptım, ve bulduklarım.. Bunları sizlerle paylaşıyorum tamamen bitkisel olup hiçbir yan etkisi olmayan ve saymakla bitmeyen faydalarından yararlanmak adına sizlerde mutlaka kullanın diyorum.
Ben kullanmaya başladım bile:)

Bağışıklık sistemini güçlendirir. (Günde 3x1 veya 3x2 kapsül)

Bayanların özel günlerindeki baş ve karın ağrılarının (PMS ağrıları ve mensturel kramplar) giderilmesine yardım eder. (Günde 3x1 veya 3x2 kapsül)

Menopoz semptomlarını azaltıcı etkisi vardır. (Günde 3x1 veya 3x2 kapsül)

Kuru, çatlak, yağlı ve sivilceli ciltlerin iyileşmesine yardım eder.(Günde 3x1 veya 3x2 kapsül)

Saçları besler ve saç dökülmesini azaltır. (Günde 3x1 kapsül)

Kireçlenme sonucu meydana gelen bel, sırt, diz, omuz ve boyun ağrılara karşı faydalıdır. (Günde 3x1 veya 3x2 kapsül)

Fazla kiloların verilmesine ve obeziteye karşı yararlıdır.(Günde 3x2 kapsül)

Egzema ve sedef hastalarının ciltlerini yeniden sağlıklı bir görünüme kavuşturmaya yardımcıdır. (Günde:3x2 kapsül)

Çinko (mineral) ile birlikte alındığında ergenlik sivilcelerini (Akne) iyileştirebilir. (Günde 3x1 veya 3x2 kapsül)

Aşırı alkol ve sigara kullanımı sonucu oluşan toksik (zehirli) etkileri azaltır.(Anti-oksidant etki) (Günde 3x1 veya 3x2 kapsül)

Romatizma ve mafsal (eklem) iltihabı ağrılarına karşı faydalıdır. (Günde 3x1 veya 3x2 kapsül)

Eklemlerdeki şişlik ve ağrılarda faydalıdır. (Günde 3x1 veya 3x2 kapsül)

Yüksek tansiyon ve kolesterol seviyesinin düşürülmesine yardım eder. (Günde 3x1 veya 3x2 kapsül)

Hanımlardaki adet düzensizliklerinin giderilmesinde faydalıdır. (Günde 3x1 veya 3x2 kapsül)

Yaşlılık etkilerinin geciktirilmesine faydalıdır. (Anti-aging etki) (Günde 3x1 veya 3x2 kapsül)

Yorgunluğu azaltmak ve çalışma isteğinizi artırmak için yararlıdır. (Günde 3x1 veya 3x2 kapsül)

Uyku ihtiyacınızı azaltır, yatağınızdan uykunuzu almış ve dinç bir şekilde kalkmanıza yardımcı olur. (Günde 3x1 kapsül)

Çocuklardaki hiperaktiviteyi azaltmakta yardımcıdır. (Günde 1 kapsül)

Kanı inceltir ve pıhtılaşma eğilimini azaltır. (Günde 3x1 veya 3x2 kapsül)

Güçsüz ve kırılgan tırnakları güçlendirir. (Günde 3x1 veya 3x2 kapsül)

Kalp krizi riskini azaltır. (Günde 3x1 veya 3x2 kapsül)

Stres, umutsuzluk ve çaresizlik duygularının bloke edilmesine yardım eder. (Günde 3x1 veya 3x2 kapsül)

MS (Multiple Sclerosis) hastalığının ilerlemesini yavaşlatmaya faydalıdır

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder