12 Aralık 2012 Çarşamba

BB Kremler

Son zamanlarda çok gözde olan hemen hemen her markanın peş peşe çıkardığı biz kadınlara birsürü şeyi aynı anda vaad eden bb kremlere ayırmak istiyorum bu yazımı.
BB kremler, cildi renklendirirken tedavi edici özelliklerinin yanı sıra cildi besliyorlar. Üstelik gece çıkarmayı unutsanız bile, cilde zarar vermiyorlar.
Kırışıklık kapatıcı ve giderici + güneş koruyucu+ yaşlanmayı geciktirici + sivilce kapatıcı ve iyileştirici + leke giderici + doğal renklendirici + güçlü besleyici ve nemlendirici + cildi aydınlatıcı.. saymakla bitmez fonksiyonları var. (En azından öyle olduklarını iddaa ediyorlar) Bence fondötenin pabucunu dama atan bu kremlerin en büyük dezavantajı 2 renk tonuna sahip olmaları. Açık renk tenliler ve koyu renk tenliler olmak üzere ürünler genelde ikiye ayrılıyor. Gerçi fondöten gibi zararlı kapatıcıları kullanmaktansa cildimiz için nemlendirme özelliğide dahil birçok faydayı anda sağlayan bb kremleri kullanmak çok daha akıllıca olacaktır. Eğer aldığınız bb kremler cilt renginize birebir uymuyorsa üzerine bir fırça yardımıyla kullandığını pudranızdan sürüp birazda allıkla hem günlük makyajını yapmış hemde kusursuz bir cilde sahip olmuş olursunuz.

Gelelim benim bb krem macerama. İlk tanışmamız geçen sene Garnier le oldu. Beyaz renk bir cilde sahibim, yağlı ve zaman zaman akneli bir cildim var. İlk bir haftalık kullanım sonunda yüzümde pütür şeklinde oluşan akneye benzer şeyler oluştu ve ben hemen kullanmayı kestim. Benimki gibi karma-yağlı ve sorunlu ciltlerin asla yağ içeren ürünler kullanmaması gerektiğini bile bile denemiş ve hüsrana uğramış oldum. Fakattt yine Garnier in aynı ürünün yağlı ve karma ciltler için olanını çıkardığını içinde yağ barındırmadığını duyuncada tabiki hemen aldım ve bugün yüzümde. Henüz süreli çok uzun bir süre olmadı ama parlama ve renkte koyulaşma yok (yağlı ciltlerin en büyük sorunu) krem yapısı itibariyle su gibi ilk başta hiç kapatmayacak gibi gelsede bence oldukça başarılı açık rengini aldım ve ten rengimle örtüştü. Hafif bir allıklada şuanda cildim çok sağlıklı görünüyor:) Sonuç, eğer bir haftanın sonunda sivilcelenme yapmazsa harika bir ürün!


ortadaki resimde rengini ve kapatıcılığını birazda olsa anlayabilmeniz için elimin üzerine sürdüm. Resim çok net olmasada en azından ten rengimle kremin ton farkı olmadığını anlayabilirsiniz.

Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder