17 Nisan 2013 Çarşamba

SELÜLİTLERLE MÜCADELE DOSYASI (MEZOTERAPİ)

MEZOTERAPİ DENEYİMLERİM..

Bu sabah yağmur yok, güneş azda olsa yüzünü göstyeriyor bizlere çok şükür:) Güneş benim motivasyon kaynağım, o olmayınca ben mutsuz oluyorum, o yüzden buradan hergün havanın soğuk, karanlık, yağmurlu olduğuyla ilgili sitemlerimi yada yazı nekadar çok özlediğimi belirten cümlerimi görmeniz mümkün:)

Ben yavaş yavaş yaz moduna geçip, diyet/spor vs. bişeyler yapmaya başladım.Hayatım boyunca hiç bir zaman tastamam düzenli bir diyet yapmadım, yapamam. Ben sıkılıp çabuk pes ediyorum öyle diyet listelerine bağlı yaşayamıyorum Malesef hastalık derecesinde çikolataya düşkünlüğüm var:( Tatlı krizlerimin önüne geçmek hiçde kolay olmuyor :(. Yemediğim zaman çok mutsuz oluyorum neyazıkki:( Sizlerde benim gibi pazartesi diyete başlayıp, çarşamba bırakanlardansanız size bir tavsiyem olacak. Ben böyle yapıyorum ve çok memnunum hiç değilse istikrarlı oluyorum bu şekilde yavaşda kilo versem. Hayatınızdan herşeyi bir anda çıkarmayın. Önce ekmeği kesin mesela, herzaman yediğinizin yarısı kadar yiyin, bir süre sonra sabahları yiyin sadece 2 dilim yeterli çünki. Benim gibi tatlı hastasıysanız, çayınızı kahvenizi şekersiz için ki tatlı yada çikolata yemek için biraz yüzünüz olsun;) Sonraları haftada 1-2 sütlü tatlılara geçiş yaparsınız. Ara öğünleriniz olsun mutlaka, ben en çok light yoğurdun içine salatlalık dilimleyip yemeyi seviyorum:) biraz badem, kuru kayısı, bir elma, kepekli bir bisküvi vs. yiyin aralarda böylece ana öğünlere çok acıkmış olarak girmezsiniz;)Yani işin özeti size kilo aldıran alışkanlıklarınızı birden değil, yavaş yavaş çıkarın hayatınızdan.. Birde bol su için, bu şart evet zor oluyor alışkanlık edinemeyenlerimiz için ama bu şart! Su içmeden olmuyor. Vucuttaki ödemi atmak için (ki selülit probleminiz varsa mutlaka ödemde vardır) bitki çayları tüketin, çiğ maydanoz yiyin mutlaka!

Gelelim bu günki konumuza, mezoterapiye..

Mezoterapi çeşitli ilaçların minik iğneler yoluyla cilt altına verilerek oradaki yağları, ödemi çözüp atmaya yarayan bir tedavi şekli. Bunu özel klinik ve hastanelerde doktorlar uygulamaktadır. Bilinen hiçbir yanetkisi yok.Uygulama alanı oldukça geniş olan mezoterapi, bölgesel yağlardan selülitlerden kurtulmak için çözüm yollarından biri.İncecik iğnelerle deri altına enjekte edilen mezoterapi ilaçları bana göre oldukça acı veren bir işlem. Uygulama alanının büyüklüğüne göre 10-30 dk. arası süren bu işlemde ben iğnelerin her batışıyla ağlamamak için yerimde zor duruyordum :) Eğer benim gibi şanssız bir cildiniz varsa (beyaz ve fazla hassas) öbek öbek morarmalarada katlanmak zorundasınız. Ben toplam 10 seans aldığım mezoterapi seanslarımı 8 seansını tamamladım. yaklaşık 2 aydırda son 2 seansa gitmemek için direniyorum nedense.
Gelelim yorumlarıma;
8 seansın sonunda basen bölgesinde 5 cm, üst bacak çevresinde 4 cm lik bir incelme gerçekleşti. Evet çok fazla değil çünki ben yediklerime malesef hiç dikkat etmedim. Okadar acı çekip üstüne yedim yani:( Sanırım kış olmasının verdiği rehavetten kaynaklandı bu. Yediğine- içtiğine dikkat edilelerek ve sporla takviye edilerek alınırsa mezoterapi seansları,  kesinlik incecik olursunuz bu garanti. Ammaaaa... selülitlerine bir faydası oldumu derseniz, işte o hüsran benim için :( Evet sadece o iğnelerle inceldim, bir beden küçüldüm ama selülitlerimde hiçbir fark olmadı. Aslında ben bir yakınımın ( bariz selülitleri vardı) mezoterapiyle selülitlerinden tamamen kurtulduğuna şahit olmuştum. Bende düzelme olmadı arkadaşlar:( Bukadar inatçı selülitlere sahibim neyazıkki. Ailemizin kadınlarında (annem/anneannem) dolaşım bozukluğu problemi var, varis,aşırı derecede selülit vs. Yani bizde genetik malesef:(

Bu günlük bukadar, bu konuyla ilgili yazılarımın devamı gelicek. Güzel geçecek bir gün olsun!
Sevgiler..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder