4 Nisan 2013 Perşembe

Bu Gün Ne Giydim, Today Look!

Günaydınnnn ve hayırlı Cumalar:) Aylardan Nisan, mevsimlerden bahar, gunlerden Cuma olunca değmeyin keyfime.. Ayrica dün aldığım güzel bir sağlık haberinden sonra bugün keyfim katmerli:) Herkese simdiden bomba gibi geçecek bir haftasonu diliyorum...


Bu gün Oxxoda görür görmez bayıldığım, erenkleri, deseni, ve kumasiyla (saten gibi) beni al diyen floral desenli taytımı, Stradivarius denim gömleğimi, Bershka ekru renkli ceketimi giydim ,Mango nude renkli ayakkabilarim ve Charles&Keith petrol mavisi deri çantamla da kombinimi tamamladım. Ben renkli giyindigim günler ekstra mutlu hissediyorum, umarım sizlerde beğenmişsinizdir..
Sevgiler









4 yorum:

  1. güzel bı kombın olmus pantolonunda cok guzell

    YanıtlaSil
  2. Yine çok yakışmış karizmasın ablam benim :)

    YanıtlaSil
  3. Çok şık olmuşsunuz...Size de yakışmış
    Ben de bloguma beklerim bu arada:)
    http://sema-semanngunlugu.blogspot.com/

    YanıtlaSil