15 Nisan 2013 Pazartesi

Flormar Matte Mono Eye Shadow ve Ecotools Fırça

Selam herkese, sorunsuz/sendromsuz bir hafta dileyerek başlamak istiyorum bu günki postuma..

Bu gün sizlere tanitip tavsiye edeceğim ürünler benim 7/24 vazgeçilmezim olan ikili, Flormar Matte far ve Ecotools far fırçası.

Renkli far kullanmayı sevmiyorum, çok özel gün ve gecelerde çok nadir kullanırım renkli farları. Aydınlık ve nude renklerden oluşan makyaj benim için ideal makyaj olmuştur herzaman. Günlük hayatımda kapatıcı, fondöten, far yada makyaj bazı kullanmıyorum. Günlük rutinim baz olarak kullandiğım, sürdüğüm anda kadifemsi kusursuz ve aydınlık bir etki bırakan Flormar Matte Mono ten rengi (cok açık) göz farı, siyah/murdum/bakir/gri yada kahve eyeliner-göz kalemi, allık, rimel ve mat bir rujdan oluşuyor.

Günlük makyajimda ,o gun giydiklerimle uyum yada kontrast oluşturmak istersem renkli farlar yerine renkli eyeliner yada goz kalemlerini tercih ediyorum. Flormarın bu farı gozlerimde inanilmaz guzel bir baz olusturuyor, kesinlikle kaliciligini gun boyu koruyor ve bu far sayesinde eyeliner yada o gun surdugum goz kalemimin akmasi minimuma inmiş oluyor. Sizlerinde günlük goz makyaji rutininizi eyeliner yada goz kalemleri olusturuyorsa mutlaka surmeden once mat renkli bir fari baz olarak goz kapaklariniza uygulayin derim;) Resimlerde farın elimin üzerindeki görüntüsünü görebilirsiniz..

Çok fazla makyaj fırçam yok fakat olanlar gercekten isime yariyor. Özellikle goz makyajinizi firca yardimiyla yaparsaniz hem çok daha dogal hem cok daha profesyonel bir goruntu yakalarsiniz. Ecotools markasının ürünleri %100 geri dönüşümlü doğa dostu ürünler. Bircok kozmetik magazindan set halinde alabileceginiz bu firca setleri gercek kaliteli ve iş görür ürünler. Uzun süredir kullaniyorum gerek firca killarinin dokulme yapmamasi gerek yumusakligiyla benim favorim, kesinlikle tavsiye ederim;)
Sevgiler..







2 yorum:

  1. Göz makyajımı fırçayla yapmıyorumm :(
    ama alıcam kendime birtane dediğin gibi fark ediyor gerçekten.
    banada beklerim takipleşmek dileğimle sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle fark ediyor cnm;) set halinde alırsan daha işlevsel olur. Seve seve gelirim blogunu ziyarete;)

      Sil