17 Nisan 2013 Çarşamba

SELÜLİTLERLE MÜCADELE DOSYASI (LPG)

LPG TEKNİĞİ

Günaydınlarrrr, herkes nasıl bu sabah? Ben güne güzel uyandım ve güzel geçeceğini ümitediyorum. Umarım sizler içinde keyifli bir gün olur..

Bu gün selülitlerimle yaptığım savaşlardan bir diğerini LPG masajını sizlere anlatmak istiyorum. Burada hem yararlı olan hem olmayan (benim denediklerim arasında) uyguladığım tüm yöntemleri sizlerle paylaşıyorum. Malum yaz kapıda, selülit bir çoğumuzun kabusu:( Tatil, deniz sezonu açıldığı zaman karaları bağlamadan önce birşeyler yapmak şart. Benim geleneksel bilmemkaçıncı selülitle mücadele ve diyet/spor sezonum bu hafta itibariyle açılmıştı bildiğiniz üzere. Henüz dünki yazımdada belirttiğim gibi tam randımanlı bir diyete başlamadım. Şimdilik bol su içmek, hareket etmek, yediklerime biraz dikkat etmekle başladım. Çabuk sıkılan biri olduğum için devamlılık adına böyle yavaş yavaş hayatımdan zararlı-kilo yapan şeyleri çıkarmak beni mortive ediyor açıkcası.

Seneler önce tanıştım Lpg masajıyla. Ozamanlar kavitasyon, radyofrekans, soğuk lipoliz vs. diğer yöntemler yoktu henüz:) Doğumdan sonra kilolarımı verebilmiş hatta eskisindende zayıf olmayı başarabilmiştim. Ne yazıkki selülitlerim yerli yerindeydiler hezamanki gibi. Tam hatırlamasamda sanırım 8-10 seans arası almıştım. Faydası oldumu? Kesinlikle.. Zararı oldumu? Kesinlikle...

Önce lpg nedir ondan bahsetmek istiyorum, bir tür vakumlu masaj tekniği aslında. Güzellik salonları, klinik vb.yerlerde estetisyenler tarafından uygulanan bir yöntem bu. Şimdi yeni nesil lpg cihazları çıkmış, onlar hakkında çok detaylı bilgiye sahip değilim açıkcası. Uygulama başlamadan önce tüm vucudu saran özel bir çorap giyiyorsunuz. yapılacak bölgenin büyüklüğüne göre süre değişiyor, benim sanırım 40-45 dk. falan sürüyordu. Vakumlu bir cihazın sorunlu bölgelerinize bir çeşit emme-yoğurma hissi verdiği birtür masaj bu. İlk başlarda canımı yakıp morarmalara sebep olsada belli bir süre sonra alışmıştım. Özellikle lenf drenajı çok iyi sağladığından sanırım, benim selülitlerimde kesinlike çok güzel sonuçlar vermişti fakattt... yapılan bu sert masaj sayesinde yer yer kılcal damarlarım belirginleşip varis gibi çok kötü bir görüntü ortaya çıkardı. Sonradan öğrendiğim bir gerçeği sizlerlede paylaşıyorum. Evet masaj özellikle bir dolaşım bozukluğu hastalığı (herkes kabul etmesede bence bu bir cilt hastalığı) olan selülitlere çok çok çok iyi geliyor fakat bilinçsiz yapılan sert masajlarda kılcal damarları patlatıp çok kötü bir görüntüye sebep olabiliyor neyazıkki..Bu seferde lazer tedavilerine bir yığın para dökmek zorunda kalıyorsunuz:( Amman diyim dikkat edin!

Burada önemli olan aslında masaj, bütçeniz el vermiyorsa özel kliniklerde lpg masajları vb. gitmenize gerek yok. Banyoda kullanacağınıız kabak lifi-yosun sabunu ikilisinden sonra, herhangi bir selülit kremiyle yapacağınız dairesel hareketlerle aşağıdan yukarıya doğru sert olmayan bir masajda, drenaj etkisi sağlayacak ve belli bir süre sonra selülit nedeniyle oluşan o çirkin görüntüyü hafifleteceksiniz  Tabiki, yeme/içme/spor alışkanlıklarıyla birlikte. Ne yazıkki hep söylediğim gibi yaşam biçimimizi değiştirmeden yapacağımız hiçbirşey işe yaramayacağı gibi, hersene bu sorunumuz artarak devam eder.. (Örnek ben)
Bu günlük bukadar.. Yarın kullandığım birkaç selülit kreminden bahsetmek istiyorum sizlere, şimdilik hoşçakalın;)

Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder