4 Mart 2014 Salı

H&M Makyaj Malzemeleri Alışverişim

Güneşli ve şahane bir günden Günaydın herkese:) Bukadar hasta olmasam çok daha güzel olacaktı ya neyse..

Sizleri bilmem ama ben H&M ye girince sadece aksesuar alıp çıkanlardanım. Takı, toka, gözlük, çanta, şal vs. Giysi reyonları ilgilimi çekmiyor hiç, bana fazlasıyla karışık geldiğinden sanırım.

Geçen haftalarda Zorlu'da açılan H&M ye gitme şansi buldum. Bir anda kendimi cennete düşmüş gibi hissettim. Şaka yapmıyorum, aksesuar delisiyim:) hiç bukadar büyük, düzenli aksesuar standları ve heleki makyaj malzemeleri olan bir H&M ile karşılaşmamıştım. Yolunuz düşerse mutlaka bir uğrayın derim, pişman olmazsınız;)

Aynalı güneş gözlüğü, küpeler, yüzükler ve bir sürüde makyaj malzemesi aldım. Fiyatlar çok çok uygun olunca kendime hakim olamadım, birazda renklerin büyüsüne kapıldım galiba. Bu hafta hepsiyle ilgili yorumlarımı ayrı başlıklar altında yazicam;) Genel olarak bukadar uygun fiyata alınabilecek güzel ürünler oldugunu düşünüyorum, özellikle uygun fiyatlı makyaj malzemesi arayan öğrenciler için;)

Gününüz rengarenk geçsin;
Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder