11 Mart 2014 Salı

H&M Far/Allık Paleti

Merhaba, daha önce detaylı yazacağım dediğim H&M makyaj malzemeleri alışverişimden ilkini "far ve allık" paletini tanıtacağım bugün sizlere.








Far paleti gördüğünüz gibi üç bölümden oluşuyor. En üst sırada metalik farlar var. Orta sırada ışıltılı,simli ve alt sırada da mat farlar var. Toplam 18 adet far ve iki allıktan oluşan fiyat olarak inanılmaz uygun bu set bence kesinlikle iş görüyor arkadaşlar. Günlük hayatımda eyeliner, göz altı kapaticisi, rimel ve allık disinda pek makyaj yapmasamda, yine de far paletlerine bayıldığımdan arada sırf degişiklik olsun diye uyguluyorum. Yine günlük hayatta far tercihlerim açık tonlardan bej, sütlü kahve ve yine gölgelendirme için kahvenin koyu tonlarından yana oluyor ve işte tamda bu noktada bu paletin bu renklerine bayılıyorum çünkü çok doğal ve hoş bir görüntü oluşuyor.













Farları bölümlere ayırırsak ben en çok metalik olanları sevdim. Kalıcılık ve tozutma olarak baktığımızda evet pek kalıcı oldukları ve tozutmadikları söylenemez ama öncesinde baz uyguladiginizda sonuc değisiyor. Benden size küçükde bir tüyo, far fırçanıza bir miktar primer sürdükten sonra farlarınızı uygularsanız renklerin nasıl güzel ve kalıcı olduğunu göreceksiniz;)


(mat lacivert farın baz uygulamadan önceki ve sonraki görüntüsü)


(ışıltılı lila farın baz uygulamadan önceki ve sonraki görüntüsü)





(metalik gri farın baz uygulamadan önceki ve sonraki görüntüsü)



Allıklardan çok fazla bir performans beklememek gereksede (kalıcılık açısından) turuncu alt tonlu nar çiçeği allığın rengini çok sevdiğimi söylemeden geçemeyeceğim. Her ikiside günlük makyajla alakasız çok iddialı renkler gibi görünsede uygulandığında öyle görünmüyorlar. Ben nar çiçeğine arada şans veriyorum. Fuşya pembe allığın görüntüsü de sizi korkutmasın cilde uygulandığında çok hafif bir pembelik veriyor. 










Evet sonuç olarak ben bu paleti sevdim. Alıp denemek isteyenlerede beklentinizi yüksek tutmadan alıp deneyenilirsiniz diyorum.

Yağmura, gri bulutlara inat, gününüz rengarenk geçsin.
Sevgiler..








2 yorum: