21 Mart 2014 Cuma

H&M Kalem Rujlar

Günaydın, hayırlı Cumalar herkese:) Mis gibi bir bahar havası var bugün İstanbul'da, bende bahara yakışan iki cıvıl cıvıl renk ruju tanıtacağım bu gün sizlere..

Son zamanlarda Clinique le başlayan stick (kalem) ruj furyasına H&M nin de katılmasına sevindim. Stick rujları sevmemin nedeni hem lipbalmlar gibi dudakları yumuşatıp bakımını yapıyor olmaları hemde aynı zamanda dudağa renk vermeleri. Yani bir taşla iki kuş:) Asansörlü ambalajlarıylada oldukça kullanislilar.

Yapıları itibariyle yumuşak, gayet güzel renk veren bu kalem rujlardan ben iki bahar rengini kapabildim sadece, (bir nude delisi olan ben Natural Beauty'i malesef bulamadım). Bendeki renkler, Papaya Punch adından da anlaşıldığı gibi nefis bir turuncu ve tam bir şeker pembesi olan Love That Pink:)














Bütün kış boyunca çantamdan ayırmadığım Lipbalmların  (dudak nemlendiricilerim) yerini artık H&M nin bu kalem rujları aldı. Yumuşak sürümü, nemlendirmesi, renkleri ve uygun fiyatlarıyla size kesinlikle tavsiye edeceğim makyaj malzemeleri arasına çoktannn girdiler bile:)




Herkese şahane bir haftasonu diliyorum;
Sevgiler..




2 yorum:

  1. sürerken ne derece rahattır diye soracaktım ancak yazında merak edileni yazmışsın, teşekkürler canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oldukça yumuşak yapıları tatlım;) Dene seviceksin;)

      Sil