17 Mart 2014 Pazartesi

H&M Kabuki Fırça ve Allık

Günaydın. Aslında geçen hafta yazip bitirecektim tüm H&M makyaj malzemesi ve aksesualarıyla ilgili yorumlarımı fakat içimden hiçbirşey yazmak gelmedi, gayet kötü bir haftayı geride bıraktık. Ülke olarak aydınlık, barış içinde güzel günler görmemiz temennisiyle başlıyorum yeni haftaya..

H&M den aldığım allık ve kabuki allık fırçası hakkındaki yorumlarımı yazacağım bu gün sizlere. Allıgın rengi "tawny rose" koyu bir gül kurusu. Okadar çok pembe ve şeftali tonlarında allığım varki bazen gül kurusu bir allığa ihtiyaç duyuyordum ve bu rengi görür görmez bayılarak aldım.Aslında esmerlere daha çok yakışacak bir ton, oldukça koyu çünki.Özellikle yazın bronz tende çok güzel duracağını düşünüyorum.










 Fiyat/performans olarak bakıldığında güzel bir ürün olduğunu düşünüyorum. Pigmentasyonu gayet güzel ve tam rengini veriyor. Fazla tozutmuyor (bu benim en sevdiğim özellik). H&M makyaj malzemelerinin genel olarak kalıcılıklarıda orta seviyede. Ambalaja önem vermiyorsanız H&M allıkları mutlaka deneyin derim. 






Gelelim minik kabuki fırçaya, aslında bu fırçayı sadece bu allıkla kullanmak için aldım. Yumuşacık, sentetik tüyleri var. Özellikle bol pigmentli allıklar için ideal bir fırça oldugunu dusunuyorum çünki çok fazla üründe alsanız çok hafif ve doğal bir renk veriyor. Ben çok sevdim. Bu fiyata alınabilecek en iyi allık fırçalarından biri olduğunu düşünüyorum.















Su gibi akıp giden, sendromsuz, huzurlu bir hafta olsun;
Sevgiler..





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder