11 Mart 2013 Pazartesi

Watsons Süt Proteinli Saç Cilası

Günaydın:) Yazıma başlarken, herkese huzurlu, mutlu, su gibi akıp giden bir hafta dileyerek başlamak istedim;)
Bu gün size önereceğim ürün yine bir saç ürünü olacak. Önceki yazilarimi takip edenler bilir, kuru ötesi saçlarım var. Ne yazikki ben bu kuruluktaki saclarimi ekstra kurutup yipratacak islemler yapiyor, yaptiriyorum. Saçlarımı senelerdir rofleli kullaniyorum, saç şekillendiricileride (fön, masa vs.) sıkça kullaniyorum. Haliyle zaten kuru olan saçlarim hepten kuruyup yipraniyorlar. Geçenlerde rutin Watsons ziyaretlerimin birinde, yine watsons a ait sut proteinli sac cilasini (krem-maske) gorunce, sevgili kozmik bakimin blogunda verdigi protein bakim gunlerinde kullanirim alip bir deneyeyim dedim. İyikide demişim:)) Son zamanlarda her yıkamada bu ürünü kullanır oldum. Fiyatı oldukca makul, ambalaji kullanisli,  inci gibi parildayan bir goruntusu ve muhtesem bir kokusu var. Benim en sevdigim ozelligi ise saclarimi gayet guzel yumusatması oldu. Aldigim zaman yaninda hediye olarak ayni ürünün sampuaninida verdiler. Onu kullanmadim (geçen gün kazağımı elde yıkarken kullandım:). Biliyorsunuz şampuan olarak Nude kullaniyorum, yazisi için  buraya bakabilirsiniz.Saç derime temas ettiginden, kullandığım şampuanın doğal içerikli olması benim icin onemli. Saç kremi, maskesi arayışında olanlara bu ürünede bir şans verin derim ;)
Sevgiler..





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder