12 Mart 2013 Salı

Bu Gün Ne Giydim, Today Look!

Herkese günaydınlar..
Bu sabah yağmurlu bir havaya uyandık İstanbul'da. Baharda yağmur bile başka güzel.. Güneş hemen ardından gülümseyen yüzünü gösteriyor cünki bizlere. Nihayet kışın karanlığından kasvetinden kurtulduk:)
Biliyorsunuz busene tribal desenler, aztek kumaşlar çok trend. Neon da geçen yazdan beri yükselişini sürdürmekte, bu yazda bolca neon giysiler aksesurlar kullanacağız. Ben  giysilerimde çok yoğun kullanmayı sevmiyorum neon renkleri, giydiklerimi renklendirmek için aksesuarlarda tercih ediyorum daha çok. Siyah ve beyazın uyumunu ise hep çok sevmişimdir, bu yazda bolca siyah/beyazlara bürüneceğiz..

Bugün giydiklerime gelirsek;

Beyaz şifon gömlek, Stradivarius
Siyah kruvaze ceket, Zara
Tribal desen tayt, Peros'tan aldım etiketi kesik, muhtemelen bilinen bir markanın
ihraç fazlası
Neon tüylü gold zincir aksesuar, Koton
Bileklikler Stradivarius
Yagmur cizmeleri, Elle shoes

Sevgiler..








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder