18 Mart 2013 Pazartesi

Bioderma Sebium Global

Günaydın,hepimize  güzel ve çabuk geçecek bir hafta dileyerek başlıyorum yazıma. Bu gün sizlere tanıtacağım ürün Biodermanın yeni çıkardığı, özellikle sivilceli ciltler için devrim yaratan nitelikte olduğunu öne sürdüğü bir nemlendirici. Bir çok işlevi aynı anda yerine getirdikleri için ben bu tarz kremlere sadece nemlendirici demeyi pekde uygun görmüyorum aslında:) Ürün sivilceli, akneli ciltleri nemlendirmenin yanında yeniden oluşmalarını önlemek, lekelerin kızarıklıklarının oluşumunu önlemek, sebum dengesini sağlamayı vaadediyor.
Gelelim benim düşüncelerime, ben uzun süredir biodermanın sebium serisinin tüm ürünlerini kullanıp denemiş biri olarak, Sebium Al den pek bir farkını görmedim açıkcası. Biodermanın Sebium Al sini kullananlar bilir, gerçekten çok iyi bir nemlendirici olmasının yanında sivilce oluşumunu engelmmesi ve var olanları tedavi etmesiyle harika bir üründür. Sebium Globalın çok fazla reklamını görünce bukadar metedildiğine göre, sebium Al den çok daha başarılı demekki diye düşünüp aldım ama ben bir fark görmedim. Yinede yağlı/karma cilt tipine sahip olup, arasırada olsa akne/siyah nokta ve cilt pürüzlerinden şikayetçi olan arkadaşlara şiddetle tavsiye ederim. Bioderma gerçekten dermokozmetik alanında çok başarılı bir marka.

İşte bunlarda ürünün vaadettikleri bunlarıda sizlerle paylaşıyorum;

Akne eğilimli ciltteki sebumu sağlıklı ciltteki sebuma en yakın şekilde yeniden düzenleyen ve akne oluşumunun bütün aşamalarında etki gösteren yeni nesil bakım

• Cilt pürüzlerinin sebepleri ve sonuçları üzerinde biyolojik olarak etkilidir.

• Bakuchiol içeren Fluidactiv Patent ciltteki yağ asitlerinin kalitesini ve miktarını düzenlemeye ve sebum kalitesini iyileştirmeye yardımcı olarak cilt pürüzlerinin oluşumunun sebepleri üzerinde etki gösterir.

• AHA esterleri ile siyah noktaları ve cilt pürüzlerini gidermeye yardımcı olurken, Çinko Glukonat ve Enoksolon ile yatıştırmaya ve enflamasyon sebepli kızarıklığı ortadan kaldırmaya yardımcı olur.

• Sébium Global günde 1-2 kez kullanılabilir. Sebium H2O ya da Sebium Foaming Gel ile temizlenmiş cilde uygulayınız.

• Sébium Global mükemmel bir makyaj tabanıdır. Gözle temasından kaçınınız.

Özellikleri:
Cilt Toleransı yüksektir. Komedojenik değildir


sevgiler...

5 yorum:

  1. Bioderma ürünleriyle ilgili videolu incelemeleri http://www.dermotv.com/kanal/bioderma/ bu adresten inceleyebilirsiniz çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba benimde doktorum bana bu kremi önerdi temizleme jeliyle birlikte ama daha almak nasip olmadı 2 ay sonra kontrole gideceğim. Acaba siz bi faydasını gördünüz mü? Fiyatı biraz pahalı olduğundan paramın boşa gitmesini istemiyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düzenli kullanirsaniz faydasini goreceginizi dusunuyorum. Ben bioderma ürünlerinden çok memnun kaldım. Geçmiş olsun

      Sil
  3. Ya merhaba ben kullanali 5 gün oluyor cildim yanma kaşıntı yapıyor ama en önemlisi yuzumde kızarıklık olduğu doğal mıdır

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil