31 Mart 2013 Pazar

Siyah Nokta Temizliği İçin!

Merhabalar, yeni bir haftaya, yeni bir aya başladığimiz bu gunde,hepimize iyi haftalar diliyorum, bu gün yapılacak özellikle tatsız eşşek şakalarına dikkat!. Umarım soguk kiş gunlerini geride bıraktığımız, sıcacık, güneşli bir Nisan ayı olur. Bu ay İstanbul'da başlayan Lale festivali nedeniyle şimdiden heryer lale bahçesine dönmüş durumda:) insanin bu güzellikleri gördükçe içi açılıyor.
Neyse lafı fazla uzatmadan gelelim size bu gün tanıtıp tavsiye edeceğim ürüne;)
Arada sırada dışarıda cilt bakımı yaptıranlar bilirler bu küçük siyah nokta çıkarmaya yarayan aparatı. Geçenlerde sevgili chunlibeauty nin instagramda paylaştığı resimden sonra doğru Watsons ın yolunu tuttum. Bilmeyeniniz kalmadı sanırım, oldukça yağlı bir cilt yapım var. Siyah nokta sorunuylada sıkça karşılaşıyorum neyazıkki:( Watsonslardan 3 liraya alacağınız bu küçük aparat sayesinde sizde benim gibi tırnaklarınızla siyah nokta sıkmaktan kurtulacaksınız arkadaşlar;) Kullanımı gayet basit. Banyodan çiktiktan sonra (gozenekler açık olacağından mutlaka duştan sonra yapın) halkalı olan ucu cildimize hafifce bastirip aşagı dogru çekiyoruz. Siyah noktalar aparatın uzerinde kalıyor. Sonrasında mutlaka cildinize uygun bir temizliyiciyle yüzünüzü temizledikten sonra toniklemeyi unutmayın;) Ben kullandım ve çok memnun kaldım, sizlerlede paylaşmasam olmazdı;)
Sevgiler..

2 yorum:

  1. bu ay bir kozmetik kataloğunda görüp siparişimi verdim :) artık tırnak izine son. teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Banyodan sonra kullan cnm, çok bastırmaki, kılcal damarların çatlayıp belirginleşmesin ;)

      Sil