29 Mart 2013 Cuma

Pestil Maskesi (gençlik iksiri, sivilce, akne, cilt kusurlarını yok edici)

Cumaydınnnnn dostlar:)
Ne güzel değilmi, koca bir haftayı daha bitirdik çok şükür. Ben kendi adıma mutluyum çünki sıkıntılı bir haftaydı, umarım h.sonu hepimiz için güzel geçer, tüm haftanın yorgunluğunu ve olumsuz etkilerini atarız üzerimizden.

Bu h.sonu cildimize güzel bir maske yapalım mı? Tv de haberlerde izledikten sonra nette küçük bir araştırma yaptığım mucizevi "pestil maskesi" hakkında bir post yazacağım bu gün size. Güzellik uzmanı İnci Soydan'ın, kendi güzellik merkezinde kürler halinde uyguladığı bir maske bu. Faydalarına gelirsek;

Pestil vücut doku ve hücrelerinin yenilenmesinde, cildin su dengesinin korunmasında, vitamin ve mineral yönünden ciddi destek sağlanmasıyla  birlikte pestilde bulunan güçlü antioksidan etki mucizevi bir şekilde cilde gençlik iksiri niteliğini taşıyor. Pestil maskesi A, B ve D vitaminleri ve birçok minerali bünyesinde barındırıyor. Bu maske aynı zamanda güçlü bir andioksidan olduğundan gençlik iksiri olarakda kullanılıyormuş. (Benim adıma) bir başka sevindirici yanıda, ciltde akne sorunu varsa onu çok sağlıklı bir hale getirip, Cildimizde deformasyon,  bir takım yıpranmalar varsa bunu tamamen ortadan kaldırıyormuş:) Eveetttt arkadaşlar gelelim uygulamaya;

Güzellik merkezinden bu maske kürler halinde 3-5 ve 10 seans olarak uygulanıyormuş. Bizler evimizde haftada bir kez temiz cildimize uygulayabilirmişiz.
1 tatlı kaşığı yoğurt, 1 tatlı kaşığı kakao,yarım çay kaşığı karbonatı karıştırıp, göz çevresi hariç tüm yüzümüze sürüyoruz. üzerini pestille örtüp (biraz bastırıp), 20 dk. bekletip, cildimizi ılık suyla temizliyoruz.
Şimdiden şifa olsun diyorum. Ben bu h.sonu bu maskeyi kesin yapacağım;)

Sevgiler..

5 yorum:

  1. pestilin maskede kullanıldığını ilk defa duyuyorum nasıl sonuç vereceğini merak ettim ben de denicem :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonucun harika oldugunu söylüyorlar, pestil bulamadım, bulur bulmaz deneyeceğim bende cnm;)

      Sil
  2. Merhaba Ayşegülün Tavsiyesi; Banner reklamını kabul ettiğimiz sayılı site sahiplerinden biri olduğunuz için, sayfalarınızın trafiğini dahada çok artırmaya yönelik özel bir kampanyamız var buradan ulaşabilirsiniz.. Saygılar

    YanıtlaSil
  3. Acnemax diye bir ürün bulunuyor yeni çıkmış anladığım kadarıyla denemek amaçlı aldım meraklı bir tipimdir :)) ve kullanmaya başladım ve ilk günden itibaren etkisini gördümmm açıkcası :) denemelisiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aktif sivilce problemi yaşamıyorum. Biodermanın ürünlerindende çok memnunum açıkcası. Dönem dönem cilt yapımdan kaynaklanan ufak tefek akne siyah nokta gibi sorunlar oluyor, ama tavsiyeniz için teşekkürler halihazırda aktif sivilce sorunu olanlar kullanabilirler tvsiye ettiğiniz ürünü.

      Sil