24 Şubat 2013 Pazar

The Balm Nude Tude Palet

Uzuuun bir aradan sonra herkese selam! Hastalıklarla boğuştuğumuz koca ve kotü bir haftanın ardından nihayet yazmaya fırsat bulabildiğim için çok mutluyum:)
Bu gün sizlere hemen hemen tüm makyaj bloglarında tanıtımı yapılmış benim en son sevgililer günü gratis indiriminden aldığım, The Balm ın Nude far paletinden bahsetmek istiyorum. Sanırım bugüne kadar aldıklarımın içinde en güzel far paleti bu, gece yada gündüz tüm göz makyajımı bu far paletini kullanarak yapıyorum aldığım günden beri:)
İçinde 12 adet far var ve herbiri okadar güzel renklere sahipki hangisini süreceğinize karar veremiyorsunuz:) Farlar yapı olarak yumuşak ve pigmentli, çok kolay uygulanıyor. Ambalajıda The Balmın diğer tüm ürünlerindeki gibi çok eğlenceli ve kullanışlı. Mıknatıslı karton ablajının içinde ayrıca büyükte bir aynası var.
Uzun lafın kısası arkadaşlar, eğer sizde benim gibi nude renklerden ve doğal makyajdan hoşlanıyorsanız alabileceğiniz şahane bir far paleti diyor, kesinlikle tavsiye ediyorum;) Tek anlayamadığım ve bana göre anlamsız gelen şey far paletinin içine far fırçası yerine eyeliner fırçası koymuş olmaları..
Herkese sağlıklı ve mutlu bir hafta diliyorum
Sevgiler:)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder