28 Şubat 2013 Perşembe

Bu Gün Ne Giydim Today Look!

Herkese güzel güneşli bir Cuma sabahından günaydınlar:))
Bu sabah güneşi görünce nasıl mutlu oldum anlatamammm:) Kesinlikle kış, karanlık, yağmur, kasvet beni depresyona sokuyor. Benim kadar güneşe, yaza, sıcağa aşık birileri varmıdır bilmiyorum..
Askeri detaylar döner dolaşır sürekli trend olurlar bilindiği üzere. Bazen parkalar, bazen militer ceketler, bazen kamuflaj gömlekler.. Bende askeri detayları olan giysileri hep sevmişimdir.Bu sene yaka detayları olduğu kadar işlemeler, boncuklarda sıkça karşılaştıklarımız arasında ( ben bu sene baya bir gömleğimi bu trende uydurdum merak edeler icin tık tık ve birde buraya tık tık)
Bu gün;
trendyoldan sezon basinda aldiğım ama çok üşüyen biri olarak bitürlü giymeye fırsat bulamadığım göğüs cebi renkli taş işli kamuflaj gomleğimi giydim.
Jean, bershka eski
Yağmur botları Elle shoes
Saat Guess
Bileklikler Moda aksesuar sezona ait

Herkese bol güneşli,neşeli, gezmeli-eğlenceli, dinlenmeli ve keyifli bir haftasonu diliyorum;)
Sevgiler..









9 yorum:

  1. kamuflaj işli mont harikaymış bayıldım!!! tam joker parça iyi ki almışsın ne güzel yakalamışsın trendyoldan:)))

    YanıtlaSil
  2. cnm mailini göremedim ben sayfanda, yapıştırarak yaptım taşları onu söyleyecektim:)))
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol cnm, derim yok ama keçem var deneyeyim bende yapistirmayi;) guzel yorumun icinde ayrica tesekkur ediyorum o aslinda gömlek ama biraz büyük geldiğinden ben icine basic bir tshirtle ceket gibi kullandım;)

      Sil
  3. Wow, ceketin cok guzel!

    xx

    www.styleofpurity.com
    ENTER MY GIVEAWAY HERE

    YanıtlaSil