12 Şubat 2013 Salı

MAYBELLINE AFFINITONE CONCEALER

Merhabalar herkese. Bu gün sizlere nacizane tavsiyem, yine kaç tüp bitirdiğimi hatırlamadığım concealerım (kapatici) olacak;) Genellikle çok geç saatlerde yatıp, haftanın beş günü 7 de ayağa dikilmek zorunda olduğumdan,göz altlarım şiş ve halka halka olur:( Benim kurtarıcım ise Maybelline Affinitone concealer. Ben 01 Nude Beige rengini kullanıyorum. Hem verdiği aydınlık hemde kapatıcılığı oldukça iyi. Kesinlikle göz altlarında topaklanma, çizgi çizgi bir görünümde oluşturmuyor. Özel günlerdede fondöten altına, sivilceleri ve cildimdeki kızarıklıkları kapatmak içinde kullanıyorum. Bence,Maybelline de performansı ve fiyatı göz önünde bulundurulduğunda sınıfı geçen markalardan. Ben rujlarınıda çok severek kullanıyorum.
Sevgiler..





4 yorum:

  1. senelerdir kullandığım marka.ben de çok memnunum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevindim cnm, bende çok severek kullanıyorum;)

      Sil
  2. ya bu kapatıcılarda alt ton o kadar önemli oluyomu oluyosa benim alt tonum pembe ve açık tenliyim 01 Nude/light Beige bana uyar mı sence

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben beyaz tenliyim alt tonum sarı. ben bu concealerı göz altlarımda kullanıyorum çok memnunum. Birkaç farklı tonu var, ben en açık renk olan 01nude beige nin sanada uyacağını düşünüyorum ama en iyisi standına gidip denemen, böylece tenine en uygun olanı seçebilirsin diye düşünüyorum;)

      Sil