7 Şubat 2013 Perşembe

Bir Haftayı Bitirirken...

Günaydın herkese:) Cumaniz hayirli olsun efendim:) Harika bir haftasonu diliyorum hepimiz için:)
Bu hafta benim için çok guzel geçti. Salı günü oglumu, çok sevdiğim bir arkadaşımla birlikte Sabancı Müzesindeki Robot Tasarım atölyesine goturdum. Onlar robotlarini tasarlarken bizde şahane manzaranin, boğazın ve bahardan kalma havanın tadını çıkardık. Kısa bir süreliğinede olsa Türk Ressamlarımızın resim sergisini gezdik.
Geçtiğimiz h.sonu ise Forum İstanbuldaki Turkuazo akvaryumu ziyaret ettik ve su altı sirkini izleme şansını yakaladık, balerinlerin su altındaki gösterileri harikaydi:)
Dünde Cevahir Zarada blogunu çok büyük bir zevkle takip ettigim Berilla'yla karşılaştım:) Hem Zara indiriminden aldıklarım, hemde sevdiğim bir bloggerla karşılaşmak merhabalaşmak, günümü güzel kılan şeylerdi:) Ne zamandır, bugün ne giydim postu hazırlamadım sizlere, buhaftanin bir ozeti olsun paylastigim resimler:) Herkesi opuyorum, sevgiyle, takipte kalin..











9 yorum:

  1. kırmızı pabuçlarınız harika görünüyor. hiç cesaret edemiyorum farklı renkler giymeye. vitrinden bakmak hoşuma gidiyor ama alıp ta ayakkabı dolabında bir türlü yer veremiyorum malesef.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yine blogunu çok sevdiğim Laçin Tenel'in Zaradan aldigi kirmizi stilettolarini gorunce kostum Zaraya, gecen gittigimde saks mavisi vardi kirmizisi yoktu. Nezamandirda bu modelin kirmizisini istiyordum:) denk geldi çok mutlu oldum, indirimlerde numara bulamama sıkıntısı oluyor malesef. Bence sende yer vermelisin renklere dolabında. Azcık cesaret diyorum:) Heleki kırmızıya herzaman yer vermelsin;) çok opuyorum..

      Sil
  2. Are these your shoes ? Love the first two. :-)

    XOXO

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yes, mine shoes:) I bought them Zara sale;) thanx:)

      Sil
  3. merhaba canım,blogumda güzel bir çekiliş/etkinlik var gelmek istersen sevinirim ve beklerim :)
    http://sevonugozunden.blogspot.co.uk/2013/02/cantani-gosterilk-cekilisetkinlik.html
    sevgilerle ♥♥♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seve seve cnm, İstanbula döner dönmez yollayacağım fotoları;)

      Sil
    2. canım merhaba mail attım ancak birde buradan yazmak istedim resimleri göremiyorum mail adresimde bir daha yollarsan hemen yayınlayacağım,birde çekilişi kendi sayfanda duyurup bunun linkini bana atmayı da unutma kocaman sevgiler şimdiden bol şanslar ♥

      Sil
    3. Birkaç sefer ısrarla denedim fakat basarisiz oluyor:( neden mailine gitmedigini cozemedim:(

      Sil
    4. canim o zaman soyle yapalim duyuruyu yaptigin sayfaya cantani ekle ben oradan kopyalayip sayfama ekleyim,cunku yine baktim mail de yok :-(

      Sil