2 Şubat 2013 Cumartesi

Talihliler Belli Oldu:)

Merhabalar dün gece yaptiğım çekilişle talihliler belli olduuu:)
1-stbm isimli uye
2-neslihan öncel isimli uye
3-yasemin isimli uye
4-çekilişe katmadığım, blogumu açmamda bana vesile olan çok sevdiğim blogunu zevkle takip ettiğim arkadaşım kozmikbakım:)

Hayirli ugurlu olsun arkadaşlar, taktikça beni hatirlarsiniz ins:) lutfen bana adres ve isim bilgilerinizi bildirin bende en kısa surede hediyelerinizi kargolayayim;)
Çekilise ilgi gosteren herkese çok tesekkurler, birdahaki hediye çekilişinde herkese şimdiden bol şanslar:)
Sevgiler:)



7 yorum:

  1. Şansımı seviyorum hediye icinde çok çok teşekkür ederim ;)

    YanıtlaSil
  2. Şansımı seviyorum hediye icinde çok çok teşekkür ederim ;)

    YanıtlaSil
  3. senin zevkine seneler sonra tekrar nail olmak varmış, çoook teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  4. adımı görünce çok mutlu oldum. çok teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gule gule kullanın. Adres bilgilerinizi bekliyorum;)

      Sil