9 Temmuz 2014 Çarşamba

Dantel Yelek

Ara vermeden devam ediyorum dantel detaylı postlara:) Özellikle yaptığım birşey değil aslında, buaralar özellikle elim hep dantellilere gidiyor....



















Bu yeleği,  aksesuar almak için gittiğim Eminönünde bir aksesuarcıda görüp çokda komik bir fiyata almıştım:)  Yazın yelekleri atletlerle kombinlemeyi çok seviyorum.

































Bu gün koşturmacalı bir gün olduğundan rahatlığı ön planda tutup, dantel yeleği jean ile giyip o romantik, klasik havadan uzaklaştırarak, renkli bir kolye ve çantayla  kombinledim.































Jean; Koton
Atlet; Zara
Yelek; Eminönü Marputcular'dan
Kolye; Koton
Çanta; Furla
Sandalet; Bodrum'dan




Renkli günler dilerim,
Sevgiler..


















4 yorum:

  1. yelek çok şık güle güle kullanın,takipteyim bende beklerim

    YanıtlaSil
  2. çooook tatlıymış cnm yeleğin, ben de çok seviyorum bu tarz yelekleri çok hoş bir hava katıveriyor kombinlere:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol cnm, sende çok tatlısın:) öpüyorum..

      Sil