15 Temmuz 2014 Salı

Sarı stiletto

Günaydın. Sarı renginin enerjisini çok seviyorum, bu yaz en çok kullandığım renkler arasında başı çekiyor..












Kalem eteklerin böyle desenli olanlarını bu yaza çok yakıştırıyorum ve sıkça giyiyorum, haftasonları sneakerlarla h.içi ise topuklularla kullanmayı seviyorum.  Düşük omuzlu bu bluzuda çok severek almıştım, böyle eskiyi hatırlatan nostaljik şeyleri seviyorum ben galiba:) 



















Hiç şüphesiz bugünün hiti benim için sarı stilettolarım,  ve kendilerine bu yaz kombinlerimde sıkça yer vermeyi düşünüyorum:) 




Bluz, River İsland
Etek, Butterfly Butik (Beşiktaş)
Hasır el çantası, Vintage
Ayakkabılar, Shoetek










6 yorum:

  1. sarı stilettolar dahil taş gibisin bebeğimm maşallahhh...

    YanıtlaSil
  2. Canımmm çok teşekkür ederim :) güzel bakan güzel görüyor.. sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Cok yakışmış ayaklarınıza. Sağlıklı günlerde kullanın :)
    Sarı benim de cok sevdiğim renklerdendir. Hatta oje sürmeye bayılırım sarı renkli :)
    Ben de sizi bloguma beklerim, sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, tabiki gelirim, sevgiler..

      Sil
  4. Sarı yazımın vazgeçilmezidir çok severim. Size de çok yakışmış:)

    YanıtlaSil