22 Temmuz 2014 Salı

Wet n Wild Alışverişim

Herkese merhaba
 Korkunç kötü günler yaşıyoruz, Işıd ve Peşmerge zulmunden kaçan çöllerde aç susuz kalan Türkmen kardeşlerimiz, Gazze'de yaşanan soykırım ve ona gözlerini, kulaklarını kapatan dünya ülkeleri... Ölen masum insanlar, çocuklar, bebekler.. Bu içler acısı vahşet karşısında kanım donuyor, insanlığımdan ve acizligimden utanıyorum. Tek yapabildigimiz dua etmek ve sosyal medya üzerinden sesimizi dünya insanlarına duyurmaya çalışmak. Peygamber efendimiz Hz.Muhammed (s.a.v) inde dediği gibi, Haksızlık karşısında susan dilsiz şeytandır. Hepbirlikte bol bol dua edelim ve savaşların olmadığı, masum insanların ölmediği günlere uyanalım inş..

Geçen ay  merak edip, Gratise uğradığımda Türkiye pazarına giriş yapan ve oldukça övgü dolu yorumlar alan Wet n Wild standına uğradım. İki far, bir eyeliner ve birde nude renk oje aldım. Bir süredir kullaniyorum ve artik eksi ve artılarıyla sizlerle yorumlarımı paylaşmak istedim.



1- Coloricon 3'lü far paleti (335 Silent Treatment)

Birbiriyle uyum içinde hem günlük hem gece makyajı için oldukça uygun toprak tonlu sıcak renklerden oluşan bir palet seçtim. Farlar hafif ışıltılı renklerden oluşuyor. Ayrica makyaja yeni başlayanlar icinde 3 farkli rengin gözümüzün hangi kısımlarında kullanılacağıda farların üzerinde yazıyor. 

Renkleri, renklerin uyumunu, kalıcılığını, günden geceye çok rahat kullanılabilirliğini, fiyatını çok sevdim.

İlk kullanimdan itibaren tozutmasi ve oldukça kötü dayaniksiz ambalajini ise hiç sevmedim.

Eksi ve artilarini göz önünde bulundurdugumuzda çok işlevli ve uyumlu renklerinin güzelliğiylebu palet benden geçer not aldı.. Alan kesinlikle pişman olmayacaktır diye düşünüyorum. 













2- Wet n Wild h2o proof eye liner

Evettt ne zamanır kahverengi likit bir eyeliner almak istiyordum. Sizleri bilemem ama ben günlük makyajımda kahve rengi ve tonlarindaki göz kalemlerini ve eyelinerları kullanmayi seviyorum. Çok daha doğal bir görünüm olduğunu ve günlük makyaja da daha çok yakıştığını düşünüyorum.

Denemek için aldiğım bu kahve rengi keçe uçlu eyelinerı hiç ama hiç sevmedim. Sürmesi gayet zor, asla birkaç kez üzerinden geçmezseniz renk vermiyor ve çıkmıyor. Yanlış duymadiniz, göz makyaji temizleme solusyonu arti kopurterek bol suyla yikamama ragmen gozlerimde kalintilar birakiyor. Benim için çöpe gidecekler listesinde, kesinlikle önermiyorum almayın.














3- Wet n Wild Megalast Sugar Coat oje

Son zamanlarda en severek kullandiğim ojem kendileri. Gerek fırça kalınliği ve ovalliğiyle sürüm kolaylığı sağlamasiyla, gerekse varla yok arası çok doğal bir nude renk vermesiyle ve 3. Kata ihtiyaç duyulmamasiyla çok sevmemi sağlayan bu ojenin diğer renklerine kesinlikle şans vereceğim, tavsiyemdir;)











4- Wet N  Wild Color İcon Glitter

Bu altın renkli tamamen sim farı yaz düğün ve davetlerimde yapacağım gold makyajlarımda kullanmak için aldım.  Bu  tarz ışıltıları gece makyajlarına çok yakışiyorum. Farın yapısı krem gibi uygulaması çok kolay ve inanılmazda kalıcı.Tamemen sim olmasına rağmen çok doğal bir görüntüsü var. Dökülme yapmamasını da çok sevdim. Göz&vucut için kullanılabiliyor.






Gününüz güzel geçsin;
Sevgiler..



3 yorum:

  1. Simli far çok hoş cidden.Güle güle kullan hepsini:)

    YanıtlaSil
  2. eyeliner suya dayanıklı ve deniz& havuz yada uzun süreli makyajlar icin cok ideal ben her yaz kullanırım :) suya dayanıklı oldugu icin suya dayanıklı göz makyajı temizleyicilerle cikariyorum , sonrada dalinle yıkıyorum ben :) fiyatlari nasildi belirtirmisin, ozellikle farin?

    YanıtlaSil