28 Mayıs 2014 Çarşamba

Hem Hesaplı Hem Kaliteli Makyaj Fırçaları

Avon Makyaj Fırçaları

Son yılların gözdesi, olmazsa olmaz makyaj yardımcılarimız fırçalar!
 Piyasada en pahalısından en hesaplısına birsürü ürün bulmak mümkün. Evet bazılarının fiyatları gerçekten bütçeyi zorluyor ama kalitesi ve performansı için tercih ediyoruz.
 Benim Ecotools dan sonra keşfettiğim hem gayet kaliteli hemde gayet güzel uygulama ve performans sağlayan fırçaları tanıtacağım bu gün size.




























Yaklaşık 2 ay önce alım bu fırçaları ve ne yalan söyleyeyim o gün bu gündür de elimden düşmediler:) (Gördüğünüz gibide gayet kirliler bu akşam bebe şampuanıyla yıkayacağim. Ben haftada 2 kez bebe şampuanıyla yıkıyorum fırçalarımı.)

Benim aldıklarım;
Pudra/allık fırçası, kontür fırçası, far fırçası ve eyeliner/kaş fırçasi . Fırçaların kılları çok yumuşak, dökülme yapmıyor, pigmentli allıkları sürerkende gayet güzel uygulama yapmaya olanak sağlıyor.Defalarca kez yıkamama rağmen hiçbir deformasyon oluşmadı. Hepsini severek kullanıyorum ve herbiri gayet kullanışlı olsada, özellikle kontür fırçası ve eyeliner (kaş doldurmada da kullanabilirsiniz) fırçalarını  çok başarılı bulduğumu söylemeden geçemeyeceğim.













Son olarak makyaja yeni başlayan, başlayıpta günlük fırça arayışında olanlara makul fiyatlı ve gayet başarılı bu fırçaları kesinlikle tavsiye ediyorum.

Sevgiler..




4 yorum:

  1. Avon fırçam yok ama bir arkadaşımda kullanmıştım kılları bana çok sert geldi ve hiç sevmediim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle yumuşacıklar hatta fazla yumuşaklar bile diyebilirim :) Arkadaşınızdaki fırçalar muhtemelen eski fırçalardır. Bunlar Avonun yeni çıkarmış olduğu fırçalar ben çok memnun kaldım. Sevgiler..

      Sil
  2. Satın almak da kolay, çevremde Avon satan çok temsilci var, tavsiyeniz için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. rica ederim:) yorumunuz içinde ayrıca teşekkürler..

    YanıtlaSil