4 Mayıs 2014 Pazar

Avon Planet Spa Havyar Özlü Maske

Günaydın ve mutlu  haftalar herkese:)

Uzun zamandır İnnova'nın kil maskesini bayıla bayıla kullanıyordum. En son hadi bir değişiklik yapıp bu sefer Dermokil kullanayım dedim ve denediğimede bin pişman oldum, onunla ilgili yazım gelecek.
Yağlı, son zamanlarda  akneli -sorunlu bir cildim var ve her ürünü kullanamıyorum. Birçok ürün yağlı ciltler için formüle edilmiş olsa bile bende neyazıkki sivilcelenme yapabiliyor, bu yüzden özellikle cilt ürünlerinde çok tutucu davranabiliyorum. Yinede arada hadi şunuda bir deneyeyim diyip aldığım birsürü üründe oluyor. Avonun havyar özlü soyulabilen maskeside bunlardan biri..



Gelelim ürün hakkındaki yorumlarıma;

Şeffaf hafif ışıltılı bu maskenin kokusunu çok sevdim. )Sürüm esnasında biraz yapış yapış gelsede) kuruduktan sonra, soyularak çıkarılıyor olması aslında tercih sebebimdi, maskeleri yıkayarak yüzümden arındırma zahmetinden kurtardığı için:). Bıraktıgı etkiyide sevdim, kil maskesi kadar yoğun bir etkisi olmasada, haftada 1-2 kez kullanılabilecek pratik güzel bir maske oldugunu düşünüyorum. Genel olarak beğendiğim, bittikçe tekrar alacağım, özellikle yağlı ciltler için tercih edilebilecek, uygun fiyatlı, kullanımı pratik bir ürün oldugunu düşünüyorum.


Su gibi akıp giden, sendromsuz bir hafta olsun;
Sevgiler..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder