21 Mayıs 2014 Çarşamba

Avon Solutions Cellu Break 5D Selülit Kremi

Günaydın herkese.. Okadar üzgün ve öyle moralsizim ki bir süredir içimden hiçbirşey yazmak gelmedi. Bu günde kendimi zorlayarak yazıyorum. Umarım ülkemizin üstündeki bu kara bulutlar artık dağılır. Kader diyerek suçu, sorumluluğu Yaradana yıkmadan, yaşananlardan ders aldıgımız, her türlü tedbir ve iş güvenliğinin eksiksiz yerine getirildigi günler görürüz. Bu kadar ihmal ve bukadar acı çok fazla.. Son olarak Soma'da ölen maden işçilerine Allah'tan rahmet, aile ve sevenlerinede sabırların en büyüğünü diliyorum..

Yaz kapıdan girdi girecek malum, deniz mevsimini açmak üzereyiz. Sizlerde benim gibi kışın yediğine içtiğine hic dikkat etmeyip, baharla birlikte etekleri tutuşup, o selülit kremi senin, bu spor benim, su diyet hepimizin diyenlerdenseniz buyrun, size güzel bir destek ürün tavsiye edecegim.














Avon Solutions'ın  yeni serisindeki 5D cellu break, 2 haftada size daha sıkı bir cilt ve görünümü hafiflemiş selülitler vaadediyor. Avonun kullanıp deneyimlediğim diğer selulit kremlerinden farklı olarak, 5D yağ yakımınıda destekliyor. Buda ayni zamanda incelmenizi sağlıyor ki bence şahane:) Temiz cilde günde 2 kez uygulanması tavsiye ediliyor. Ben spordan sonra akşamlari dus alip selulit masaj aletiyle birlikte kullanıyorum. 2.tüp bitmek üzere. Sürdükten kısa bir süre sonra bacaklarınızda hafif bir yanma ve ferahlama hissi oluşuyor ben buna bayılıyorum. Etki ettiğini gösterdigini düşünüyorum.









Haftanın 5 günü bu yazılarımdaki ve burdaki 3 mile olan, videoları uygulayarak ve destek kremlerle birlikte 4-5 cm inceldim. Selulit goruntum hafifledi. Sporu hayatinizdan eksik etmeyin arkadaşlar, birkaç hafta sonra vucudunuzdaki incelmeyi ve aldığı sekli görünce inanın sevinçten daha da çok yapmak isteyeceksiniz;)














Sonuç olarak, gayet uygun fiyata alınabilecek, kesinlikle işe yarar bir destek ürünü olduğunu düşünüyorum. Özellikle selulit problemi az olanların, selülitlerinden tamamen kurtulup çok seveceğini düşünüyorum.Benim ne yazikki aileden gelen genetik olarak çok fazla ve derin selulitlerim var. Bu aralar elimdeki biter bitmez biraz daha profesyonel bir ürüne başlayacağım. Onunla ilgili yorumlarimda blogda olacak, takipte kalın;)

Sevgiler..


6 yorum:

  1. açıkcası kaç sene avon temsilciliği yaptım ve selülit kremlerinin hepsini denedim bu hariç incelmek için değilde görüntü için hiçbiri bir işe yaramadı:) umarım bunda durum farklı olur denemek lazım bunuda:)

    YanıtlaSil
  2. ben satış temsilcisi değilim önce onu belirtmek istedim:) ürün bana denemem içinde gönderilmedi, satış yapan bir arkadaşımdan aldım. Bende pek çok ürününü kullandım ve bu üründen gerçekten memnun kaldım. Kullanmadan önce duş alırsanız, masajla birlikte uygular, düzenli kullanırsanız bence memnun kalırsınız. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. merak ettiğim bir üründü paylaşım için teşekkür ederim :)
    takipteyim bana da beklerim sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim. kusura bakmayın birkaç gündür giremiyorum bloğa, nickinize bayıldım, benimde oğlumun ismi Emir:) geleceğim ziyarete:)

      Sil
  4. Arkadaşlar iceriginde badem yağı var mı acaba varsa kullanım sonrasi yada kullanma surecinde kıllanma yapar mi?

    YanıtlaSil
  5. Catlaklarda ise yariyormu bu kirem

    YanıtlaSil