13 Mayıs 2014 Salı

DERMOKİL YAĞLI CİLTLER İÇİN MASKE

Günaydın herkese, haftanın geri kalanı güzel geçer umarım..

Bu gün sizlere yazısını oldukça geciktirdiğim ve kullanıp hiç memnun kalmadığım bir üründen bahsetmek istiyorum.












Yağlı ve zaman zaman akne sorunu yaşayan bir cildim var. Dolayısıyla yüz yıkama jelleri ve maskeler benim vazgeçilmezlerim arasında. Aslına bakarsanız deneye deneye artık cildime hangi ürünlerin iyi geldiğini bilsemde yinede arada farklı ürünler denemeyi seviyorum. Ahh birde hüsranla sonuçlanmasalar tabi:(

Dermokil maskede benim için hayalkırıklıklarından biri oldu. İnnova Kil maskem bittiğinde yenisini almak için uğradığımda rafta görüpte hadi bu seferde bunu deneyeyim diyerek almıştım. İçerisinde doğal kil mineralleri barındırması beni cezbetmişti.

 Ürünün kuru, normal, yağlı ve akneli ciltler için çeşitleri mevcut. Aldığım dönemde akne problemim olmadığı için bende yağlı ciltler için olanını aldım.Haftada 2-3 kez temiz, tercihen banyodan sonra (açık gözenekler üzerine) uygulanıyor. Kullandığım diğer kil maskelerinden hiçbirisi cildimde bu denli kuruluk yapmamıştı. Sürdükten yaklaşık 10 dakika sonra cildiniz okadar geriliyorki, gerçekten taş gibi oluyor. Yüzümü yıkadıktan sonrada gerilme had safhada oluyor. Hemen nemlendirici sürmeniz gerekiyor. Bu maske bende inanılmaz sivilce yaptı. Başlardan bunun geçici birşey olduğunu kullanmaya devam edince gözeneklerimin tamamen temizleneceğini dolayısıylada akne sorunu yaşamayacağımı düşündüm ama öyle olmadı. Kullandıkça sivilcelenme arttı. Dolayısıyla bu ürünü ben hiç sevmedim. Kesinlikle bana göre değil. Belki normal yada karma ciltler için olan ürünlerden alsaydım bu kadar cildimi kurutmaz ve sivilcelenme sorunuda yaşatmazdı bilemiyorum. Kimseyi yanlış yönlendirmek istemem, biliyorsunuzki her ürün herkeste farklı etkiler gösteriyor.

Özellikle yağlı ciltler için olanını kullanıpta memnun olanlar varmı merak ediyorum.



Haftanın geri kalanı su gibi akıp geçsin..
Sevgiler..



3 yorum:

  1. ürün değiştirmek cilt durumumdan dolayı kolayca riske alamayacağım bir durum... gördüğüm ürünleri hep denemek istiyorum. daha iyi sonuç alırım belki diye. yorum için teşekkürler canım..

    YanıtlaSil
  2. Kuruluk yapıyor elbet ama sivilce yapmadı bende.

    YanıtlaSil
  3. Bende de aşırı sivilcelenme yaptı

    YanıtlaSil