30 Ocak 2013 Çarşamba

Mor ve Turuncunun Uyumu

Merhabalar:) Buaralar yaptigim takilari sizlerle paylaşmayı ihmal ediyorum. Hemen hemen her akşam yeni bileklikler, kolyeler ekleniyor koleksiyonuma:) Bu gün sizlere dün akşam bitirdiğim kolyemi paylasacağım;) elimde kalan küçük bir parca turuncu çiçek desenli tülüm, biraz inci, yine yaptigim kolyelerden ardakalan lacivert zincir ve sağolsun birarkadaşın bana getirdiği poset dolusu artik kumaşlarım vardı. Once tulu çiçek olusturacak sekilde katlayip diktim ortasinada inciden tomurcuklar ekledim, laciverte kacan artik mor kumasdanda ayni sekilde cicekler yaptim dikerek. Son olarakda hepsini birbirine dikip zincir ve açma kapama aparatları ekledim. Yazın atlerle takacağım bu şirin kolye çıkmış oldu boylece meydana:) Nasıl beğendinizmi?





4 yorum: