4 Ocak 2013 Cuma

Bu Gün Ne Giydim Today Look

Merhabalar :) Arada fırsat buldukça burdan giydiğim şeylerin ve kullandığım aksesuarlarında fotolarını paylaşmaya karar vermiş bulunuyorum :) Bu gün ne giydim, bu gün bu sezon revaçta olan maxi dar yandan yırtmaçlı siyah eteğimi giydim, siyah zımba ve kurukafa detaylı yağmur çizmelerimi giydim, bol delikli kazağimı giydim ve tabi birde olmazsa olmaz  aksesuarlarım var:)









Yağmur çizmelerim bu sezona ait. Beşiktaş Sinan paşa pasajından aldım. kazak yine bu sezonun koton. Etek pasajdan bir butikten bu sezon aldım. Yüzükler gümüş, nişantaşından almıştım. Bileklikler zincir şeklinde olan geçen sezon kotondan almıştım. üçgen przimaya benzeyen bilekliğimde bu sezonun yine kotondan aldıklarımdan :)
p.s. zara,pull&bear,bershka,oysho,stradivarius sezon indirimine girdi kızlar, herşey tükenmeden en kısa zamanda ziyaret edin derim ;)

2 yorum:

  1. süper bir haber:)))hemen alışveriş merkezlerine hücummm:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haftasonu hemen gidip ne var ne yok bitip tukenmeden bakmak lazım;)

      Sil