14 Ocak 2013 Pazartesi

En Son Yaptığım Taşlı Kolye!

Merhaba arkadaşlar. Dün akşam hamaratlığım tuttu, baya baya uğraşarak aşağıda resimlerini gördüğünüz kolyeyi yaptım. Beni çok uğraştırdı, yordu ama  itiraf edeyim ortaya çıkan sonuçtan oldukça memnun kaldım :) Öyleki, bloğumunda takipçisi olan çok sevdiğim bir arkadaşım kolyenin  resmini görür görmez alıverdi :) Böylece ilk kez kendi yaptığım birşeyide satmış oldum :)

Kullandığım malzemeler, titanyum kordon, lacivet-petrol rengi yanar döner büyük boy zincir, beyoğlu taşı, siyah floş ip, gümüş kaplama ortaboy zincir, açma kapama aparatı, iğne iplik vs.

Önce beyoğlu taşlarının etrafına floş siyah ipi doladım. sonra titanyum kordonun tam ortasına diktim. gümüş rengi zinciri ve büyük lacivert zinciride yine kordonun kenarlarına diktim. Zincirleri halka ve pense yardımıyla sarkıtlar oluşturacak şekilde lacivert zincire tutturdum. en son olarakda kapama aparatlarıyla kolyemi bitirdim. Anlatması kolay ama yaparken bukadar kolay olmadı :) Nasıl sizlerde beğendinizmi? Denemek isteyenler için resimlerinide ekliyorum. Ama hazır yapılmışını isteyen olursada ben burdayım :)

Sevgiler..









6 yorum:

  1. çok güzel buna talibim ne kadar?

    YanıtlaSil
  2. ellerinize sağlık çok şık olmuş! siyah zincir harika fikir bence çok iyi durmuş taşlarla!
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Çok guzel olmus elinize saglık sipariş verebiliyormuyuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İsteyen olursa yapabilirim, en son gittigimde baya malzeme istiflemiş oldum:)

      Sil