4 Aralık 2013 Çarşamba

Essence Nail Art Special Effect Topper !

Günaydınlar:) Haftanin sonlarına yaklaşırken, enerjimde mutluluğumda artıyor anlaşıldığı üzere:) Bu gün iki yeni yazıyla karşınızdayım.

Biliyorsunuz Essence Gratislerde satılan, aradığınız hiçbirşeyi neredeyse bulamadığınız talan edilmiş ve asla yerine biten ürünlerin yenisi koyulmayan standlara sahip:( Gerek uygun fiyatları gerek ürün çeşitliliği açısından benim en sevdiğim drugstore markalardan biri Essence. Severek kullandığım birçok ürünü var. Yeni açılan bir avm nin Gratis mağazasında kocaman ve henüz talan edilmemiş olan standını görünce inanılmaz mutlu oldum ve tüm aradıklarımı olmasada çok sevdiğim yepyeni ciciler buldum:) 










İşte onlardan ilki bu topcoat simli efect oje. İçindeki simlerin ebatları ve renkleri öyle şahaneki, hemen hemen tüm favori renk ojelerimle uyumlu. Benim kışın kullanmaktan ennn keyif aldığım renk siyah ve bu simli topper siyahla mükemmel bir ikili oluşturdu:) 












Uzun lafın kısası Essence nin ozellikle nail art serisine ve bu simli ojesine bayıldım, sizlerde mutlaka Gratise yolunuz düştüğünde bir göz atın derim;)

Sevgiler..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder