4 Aralık 2013 Çarşamba

Essence All About Cupcake Ruj!

Evettt gelelim bu gün size tanıtacağım ruja:)









Essence nin daha önce burada ve burada paylaşmış olduğum iki rujunu çok severek kullanıyorken onlardan daha da çok severek kullanacağım bu yeni rengi keşfettim. İsmi gibi tatlı mı tatlı bu rujun pembemsi rengine, kokusuna, doğallığına bayıldım:) Söylenecek fazla bişey olduğunu düşünmüyorum, kalıcılığı önemli değil çantama atar sık sık tazelerim, dudaklarım çok kuru mat ruj kullanamıyorum hem renk versin hem nemlendirsin diyorsanız, kokusu güzel olsun, rengi şeker gibi bir pembe olsun aynı zamanda da doğal dursun diyorsanız işte size tavsiye edebileceğim şahane bir ruj, Essence all about cupcake:)










 Bu arada Essence in rujlarına verdiği isimlere bayılıyorum, hepsi birbirinden eğlenceli:)

Sevgiler,
Gününüz cupcake tadında geçsin:)


2 yorum:

  1. canım bence fiyat konusunda da bilgilendirmek çok önemli ben direk kalite ve fiyata bakarım..
    rujun rengi cok guzel favori rengimdir kendisi=))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. essence ürünlerinin fiyatları çok uygun olduğu için fiyat yazmayı gerekli görmedim, 6,50 tl gibi komik bir rakamı var. Kalıcı kesinlikle değil ama sadece rengi, kokusu, ve nemlendirmesi için bile alınıp kullanılabilir rujları..

      Sil