21 Kasım 2013 Perşembe

Bu Gün Ne Giydim, Today Look!

EKOSE GÜNLER..


Günaydın ve hayırlı Cumalar herkese:) Haftanın ennn güzel gününde bir " ne giydim" postuyla daha karşınızdayım:) 


Hepimiz çocuk yıllarımızın hatırası ekose desenini seviyoruz diye düşünüyorum. Dönem dönem ekose kumaşlar çok trend oluyor, tıpkı bu sezon olduğu gibi. Ekose taytlar, pantalonlar, etekler, gömlekler.. Her çeşidini ve rengini bulmak mümkün olsada, bir kırmızı sever olarak benim tercihim klasik kırmızı ekoselerden yana:) Bu hafta da ekoseyi bolca kullandım ve işte kombinlerim;



İsterseniz benim gibi grunge tarzı, bol ekose gömleklerinizi deri taytlarla, zımbalı biker botlarla, rahat çantalarla ve bolca aksesuarla kombinleyip, rahat fakat umursamaz şık bir görüntü elde edin..



















İsterseniz ekose eteklerinizi okul çağına geri dönüş yapmış gibi görünmemek için şık ve yüksek topuklu botie lerinizle kombinleyin;)













Siz ekoselerinizi nasıl kombinlemeyi seviyorsunuz?




Ekose etek; Koton bu sezon
Ekose gömlek; Defacto bu sezon


Hepinize tüm sevdiklerinizle birarada olacağınız şahane geçicek bir haftasonu dilerim:)
Sevgiler...







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder