11 Eylül 2013 Çarşamba

Flormar Style Matic Eyeliner

Herkese selam:)

Bu gün sizlerle yorumumu paylaşmak istediğim ürün,Flormarın son çıkardığı asansörlü göz kalemi olan Style Matic eyeliner.

Yine bir avm ziyaretimde kendimi flormar standlarından birinin önünde bulduğumda almıştım bu asansörlü kalemleri. Beni takip edenler bilir, Flormarı fiyat/performans ve ulaşılabilirlik açısından hep beğenmisimdir. Gercekten bir cok urununu cok severek kullanıyorum ve hemen hemen hepsinide sizlerle paylaşıyorum.

Gelelim bu asansörlü göz kalemleri ile ilgili yorumlarıma;

Yapısı oldukça yumuşak, sürümü çok kolay. Kesinlikle akma yapmıyor, suya dayanıklı. 9 şahane renge sahip ben özellikle kışın vazgeçilmezim olan lacivert, mürdüm ve alt kirpik ic kisima sürmek içinde ten rengini satın aldım. Özellikle kahve rengi gözlere sahip olanlara, mürdüm rengi  göz kalemlerini tavsiye ediyorum. İnanilmaz güzel duruyorlar çünki;)

Ben kalemlerin yapısını, kalıcılığını özelliklede renklerini çok sevdim. Benim için en büyük dezavantajı kalemlerin ucunu kalemtraşla inceltememek ve ucunu biraz fazla açtığınızda hemen kırılması oldu. Bu çabuk kırılma özelliği açikcasi hic hosuma gitmedi:(

Çabuk kırılmasını gozardı edecek olursak, kalıcılığı, yapisi renklerinin güzelligi ve 13,50 tl lik fiyatiyla tavsiye edilecek bir ürün olduğunu düşünüyorum.

Gününüz güzel geçsin,
Sevgiler..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder