4 Eylül 2013 Çarşamba

Benri aseton, İpek Makyaj Düzeltme Çubuğu



Selam herkese:)
Bugün yeni keşfettiğim gerçekten hem çok hesaplı hem çok kullanışlı iki ürün tavsiyem olacak sizlere;)
İlki meşhur Gratis indirimlerinin birinden aldığım Benrinin dev ebattaki (bana göre oldukça büyük bir şişesi var 450 ml) asetonu. İtiraf edeyim sırf almış olmak için aldığım bir üründü ama kullandıkça iyikide almışım diyorum.

Şişenin kapağını ilk açtığımda, pompalı bir şişe oldugunu görüp çok şaşırmıştım. Pamuğa asetonu dökmek için koca şişeyi tersine çevirmenize gerek kalmıyor. Pamuğu hafifçe bastırmanız yeterli ölçüde asetonun pamuğu ıslatmasına yetiyor.  Hem kullanım kolaylığı sağlıyor hemde boşuna israf etmemiş oluyorsunuz. İkinci ve en çok sevdiğim özelliği ise fazlaca ovuşturmaya gerek kalmadan ojeyi tırnaktan çıkarması oldu. Fiyatıda diğer Benri ürünleri gibi gayet makul. Ben makyaj temizleme pamuklarınıda uzun süredir çok severek kullanıyorum.







Denemek için alıp çok kullanışlı bulduğum bir diğer ürün ise İpek Makyaj Temizleme Çubukları. Birçogumuz gibi bende kalem, eyeliner,far fazlaliklarinı, rimel surerken bulaştirdigim yerleri kulak temizleme çubuğu kullanarak hallediyordum. Ama artık kesinlikle bu çubukları kullanacağım. Bu çubukların yatsi ve sivri olmak üzere olan iki farklı ucu sayesinde işiniz çok kolaylaşıyor kesinlikle deneyin derim;)

Gününüz güzel geçsin;
Sevgiler..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder