15 Mayıs 2013 Çarşamba

The Balm Frat Boy Allık/Far

Merhabalar herkese:))) Bu gün çok güzel bir gün ve bende çok mutluyum arkadaşlar. Reklam Turkonun biz bloggerlar için düzenlediği yarışmayı kazandım ( yarışmaya katılan ve ilk 9 a girip kazanan tüm diğer blogger arkadaşlarımıda ayrıca kutluyorum) Oy veren herkese çok teşekkurler<3

Bu gün sizlere The Balm'ın Frat Boy allık/ Farından bahsetmek istiyorum. The Balmın makyaj urunleri paraben ve talk içermiyor, ambalajlarıda oldukça eğlenceli. Normal şartlarda The Balmin fiyatları biraz yüksek yalnız Gratis indirimlerine denk getirip makul fiyatlara alabilirsiniz. Ben anneler günü indiriminden %50 daha ucuza aldım:) Allık mercan/şeftali arası bir renk ve ben bu renk allıkları kullanmayı çok seviyorum bu tonlar yüzü çok sağlıklı ve canlı gosteriyor çünki. Kalıcılık olarakda ürünü cok sevdim az bir miktar gayet guzel renk veriyor ve uzun surede ciltte kalıyor (ben far olarak kullanmadım henüz) Benim urunle ilgili olumsuz buldugum tek sey fazla mat oluşu. Ben, içinde hafif ışıltı olan alliklarin ciltte daha canlı durdugunu düşünüyorum ve daha çok seviyorum. Siz ne dersiniz kızlar, mat allık mı ışıltılı mı?
Sevgiler





5 yorum:

  1. Slm:) ben şua aralar down boy allıkla aşk yaşıyorum indirimden aldım resmen her gün onu sürmek için dışarı çıkıyorum:) bana da beklerim taze bir bloggerım keyifli yazılar:)
    oreosevenkiz.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Down boyu almayı çok istedim ama malesef kalmamıştı, bir sonraki indirime kısmetse artık:))

      Sil
  2. aylardır bir allık bulamadım kendime. bir bakayım ben de!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İndirim zamanını yakalayıp al eğer karar verirsen, ciddi fiyat farkı oluyor çünki;)

      Sil