22 Mayıs 2013 Çarşamba

Golden Rose Diamonds Powder Body & Face Işıltılı vücut pudrası!

Merhabalar en son anneler günü indiriminden ne zamandır  denemek istediğim bir ürünü, Golden Rose un işiltili vucut pudrasını %50 indirimle aldım:) İyikide almışım :)

Kendinden fırçalı ve oldukça kullanışlı bu pudrayı ister yüzünüze isterseniz tüm vucudunuza kullanabilirsiniz. İçerisindeki ışıltılar sayesinde cilde çok güzel bir canlılık veriyor. Özellikle, tatil, düğün, mezuniyet sezonunun açıldığı şu dönemlerde oldukça işe yarar bir ürün diyebilirim. Ambalajını özellikle çok sevdim bizi hem pudra hem fırça taşıma zahmetinden kurtarıyor, fazla yer kaplamıyor. Arkasında bulunan düğmeye birkez bastığınızda yeterli pudra fırçaya geliyor ve rahatlıkla uygulayabiliyorsunuz. Ürünün benim gördüğüm kadarıyla 3 renk tonu var. Ben oldukça açık tenli olmama rağmen en koyu olan 104 numarısını aldım. Yazın tatil akşamlarında kullanmayı düşünüyorum:) Bronz tene katacağı işiltinin çok güzel duracağına eminim:)

Fiyat/performans açısından baktığımda Golden Rose ürünlerinide gayet başarılı buluyorum. Keşke önceki gibi daha çok Golden Rose Shoplar açılsa. Flormar Standları hemen hemen her avmde bulunurken Golden Rose malesef yok..( kozmetik marketler haricinde) Yetkililere duyrulur:)))

Gününüz güzel geçsin, sevgiler..







2 yorum:

  1. Bende de baska bi markanin var ama yuzume degdirir degdirmez cok abarti bronzluk veriyo o yuzden kullanamiyorum kendi fircasiyla. Golden Rose'da da ayni durum var mi?

    Bizede bekleriz :)

    http://bazenar.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Uyguladigim anda verdigi bronzluk bana abartılı gelmedi, tek sorun fircanin ucuna biraz fazla pudra geliyor olması. Ben yazın bronz tenimde vucut pudrası olarak kullanmayı dusunuyorum verdigi işıltiya bayıldım çünkü:)

    YanıtlaSil