17 Kasım 2014 Pazartesi

Wet n Wild / H&M nude eyes

Merhabalar:)

Ne uzun zaman oldu sizlere merhaba demeyeli..
 Biliyorum çok boşladım bloğumu ama birsüredir çok tatlı bir telaş ve heyecan içinde geçiyor günlerim.. Allah nasip ederse bir bebeğim olacak:) Bol bulantılı, kusmalı, reflülülü, uykusuz günlerden sonra nihayet biraz daha iyi hissediyorum kendime ve bloguma yazmayada kaldığım yerden devam ediyorum. Bu arada bloğum iki yaşını doldurdu bile:) Çok yakında güzel hediyelerim olucak beklemede kalın diyorum ve bugün tanıtacağım iki ürüne geçiyorum;










Wet n Wild coloricon 3'lü far setlerinden E380B, numaralı nude renklerden oluşan bu far benim tartışmasız en severek hemen hemen her makyajımda kullandığım bir palet. Renkler okadar doğal okadar güzelki hem gündüz hem gece kullanılabilecek, ister açık ister koyu renk rujla tamamlanabilecek bir far paleti. Gratislerden %50 indirimede denk geldiğinizde çok çok ucuza alabileceğiniz şahane bir ürün. 










Renkler hafif ışıltı olsada kesinlikle çok doğal duruyorlar, gölgeleme yaptığınızda geçişler nefis duruyor. Tozutmuyor ve gözde uzun süre kalıyor. Ben hiç bazsız kullanmadım ama bazla renklerini çok güzel veriyor. Her ucuz üründe olduğu gibi bu ürününde ambalajı başarısız olsada kalitesinden ötürü ambalaja hiç takılmadım. Bu serinin diğer renklerinide severek kullanıyorum ama bu renk kesinlikle favorim ve tavsiyem..



Diğer sevdiğim ve günlük hayatta sıkça kullandığım bir diğer nude paletim ise, H&M'den. 










Bu palette de  birbiriyle uyumlu toprak tonlari var. Renkler yine çok hafif ışıltılı olsada gözlerde belli belirsiz ve gayet doğal görünüyor. Wet n Wild'dan farkli olarak kalıcılığı daha az ve farlar tozutuyor. Bu far paletinde en sevdiğim şey ise göz farlarının haricinde paletin içerisinde 3 adette kaş farı bulunması ve kesinlikle kaş farları çok başarılı. 




Çok uygun fiyata alabileceğiniz bu iki far paletinide çok seveceğinizi düşünüyorum.

Harika bir hafta olsun;
Sevgiler..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder