23 Ekim 2013 Çarşamba

Bu Gün Ne Giydim, Today Look!

Günaydınnnnn hepimize:)

Daha önce söyledimmi bilmiyorum ama ben deri aşığıyım. Bıraksanız hiç bıkmadan bütün sonbahar ve kışı deri pantalonlarla, taytlarla, eteklerle, ceketlerle geçirebilirim:) Allahtan çok trend de heryerde bolca çeşidini bulmak mümkün bikaç sezondur;)
Bu gün Koton da görür görmez vurulduğum lazer kesim deri eteğimle, yine sezon başında çok severek aldığım oxxo botlarımı kombinledim. Botlarımdaki ve eteğimdeki detayın uyumuna bayıldım:)  Bu tarz deri etekler stilettolarla da çok şık duracaktır. Siz ister ofiste stilettolarınızla şık bir şekilde, istersenizde benim yaptığım gibi biker botlarla spor bir şekilde kullanabilirsiniz;)







Bu kombinde en sevdiğim detaylardan biride taşlı oldukça iri bu kolyem oldu:) Buda bu sezon görür görmez vurularak aldıklarım arasında. 






Unutmadan bu sezon taşlı, tribal büyük boy kolyeler yerini kalın farklı renk ve ebatlardaki zincir kolyelere bıraktı haberiniz olsun. Tam bir aksesuar delisi ben de kalın zincir kolyelerin farklı renklerini kendim yapmayı düşünüyorum. Aksesuarcılardan alacağınız zincir ve açma/kapama aparatlariyla sizde kendi kolyelerinizi kolaylikla kendiniz yapabilirsiniz, benden söylemesi;)

Bolca güleceğiniz, güzel bir gün olsun
Sevgiler..







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder